שתף קטע נבחר

צילום: רועי עידן

מהבריכה לממ"ד: אזעקה באמצע מסיבת הרווקות

הסרטון שממחיש בשניות ספורות את החיים של תושבי העוטף כבר יותר מעשור: ספיר מסיקה חגגה בתלמי אליהו מסיבת רווקות - ואז נשמע "צבע אדום". "בהתחלה לא קלטנו. זה היה מפחיד", סיפרה

 

 

הן הגיעו לחגוג מסיבת רווקות - ואז נשמע "צבע אדום". הזמרת ספיר מסיקה, תושבת אשדוד, חגגה במושב תלמי אליהו שבמועצת אשכול את מסיבת הרווקות שלה, עם 13 מחברותיה. אבל ירי מרצועת עזה הביא למנוסתן לממ"ד - ולהפסקה מוקדמת של המסיבה. כך נראה הסרטון, שממחיש בשניות ספורות את החיים של תושבי עוטף עזה כבר יותר מעשור.

 

"חגגתי עם חברות את מסיבת הרווקות שלי", סיפרה ספיר ל-ynet. "היינו 14 בנות בבריכה בתלמי אליהו. אנחנו יושבות בבריכה, שומעות מוזיקה ומתוך המוזיקה בוקע 'צבע אדום'. בהתחלה לא קלטנו, לקח לנו כמה שניות להתאפס ולהבין שזו אזעקה כי אצלנו באשדוד יש סירנה, לא "צבע אדום". רצנו מהר, פחדנו להחליק, הכול היה רטוב. ברוך השם לפחות זה לא קרה. נכנסנו לממ"ד, חיכינו שיעברו כמה שניות. אנחנו גם ככה מהדרום, אז מזל שאנחנו יודעות איך להתנהג במצב הזה".

 

 

מסיבת הרווקות של ספיר מסיקה ( )
"לא קלטנו בהתחלה שזו אזעקה, אצלנו באשדוד יש סירנה":( )

מסיבת הרווקות של ספיר מסיקה (צילום: ספיר מסיקה)
ספיר מסיקה(צילום: ספיר מסיקה)

לדבריה, "ידענו מה המצב הבטחוני, אבל הגענו יום לפני, כך שלא ידענו שהוא כזה חמור. רק שם הבנו שהמצב ממש התחמם. אם היינו יודעות לפני, יש סיכוי גדול מאוד שלא היינו נוסעות לשם, זה מפחיד. אני בכללי מתה מפחד מדברים כאלה. אחרי זה פתאום התחיל מבול של טלפונים ובמהלך החזרה לשגרה שוב אזעקות ושוב ממ"דים והבנו שאנחנו חייבות לצאת כמה שיותר מוקדם כי זה לא הולך להירגע".

 

אחרי הירי, אמרה ספיר לאולפן ynet כי היא והחברות חזרו לבריכה, "עם פחות מוזיקה ובלי כוסית ביד. השתדלנו להיות בסביבה של הווילה עצמה ולא בחצר כי זה ממש מלחיץ. באזור הזה יש 15 שניות לברוח, ובין לבין אנחנו שומעות בומים בלי סוף".

 

"המסיבה הייתה אמורה להימשך עד מאוחר וכל התוכניות התקלקלו", הוסיפה. "לא תכננו שיסתיים ככה. החתונה בדיוק עוד חודש ואני לא יודעת אם אעשה מסיבה חדשה. זה מבאס, התכוננו לזה, לא יודעת אם אוכל לעמוד בזה שוב". ומה עם החתן? "הוא עושה מסיבת רווקים באילת", ענתה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ספיר מסיקה
ספיר מסיקה והמנוסה עקב הירי
צילום: ספיר מסיקה
מומלצים