ארגון אחים לנשק בשיתוף פעולה צמוד עם ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה אירחו ילדים בגילים שונים שמשפחותיהם פונו מעוטף ישראל, הן בצפון והן בדרום, בשתי חוות סוסים – חוות LD Training של ליאור דובובסקי באודים וחוות איפונה בשדה ורבורג, בניהולו של גל חלמיש.
הילדים האכילו והוליכו את הסוסים עם אנשי המקצוע והמטפלים בחוות, ונהנו מרכיבה מרגיעה. הפעילות הנה פרי יוזמתם של ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה, אשר רתמו את בעלי החוות ואת ארגון אחים לנשק לקיומה. הילדים ומלוויהם הגיעו בשעות הבוקר לחוות, למדו באופן כללי על הסוסים וביצעו פעילות משותפת שמתבצעת בחוות הסוסים.
1 צפייה בגלריה
ילדי העוטף בפעילות בחוות הרכיבה
ילדי העוטף בפעילות בחוות הרכיבה
ילדי העוטף בפעילות בחוות הרכיבה
(צילום: באדיבות ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה)
אורי חכם, מנכ"ל ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה: "הנהלת ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה, בשיתוף פעולה מלא עם ארגון אחים לנשק, שמחה מאוד לסייע ולהרים את הכפפה בארגון יום הפעילות המרגש הזה לילדי העוטף מצפון ומדרום. אני מבקש להודות לחוות שאירחו את הילדים שזכו לחוות ולשהות עם סוסים שזה דבר מדהים. אין דבר יפה יותר מלראות ילדים שמתקשרים ומביעים רגשות עמוקים עם בעל חיים, זה פשוט מדהים".
גל חלמיש, מנהל חוות איפונה: "זו הייתה חוויה מרגשת. לראות את הילדים מגיעים מוקדם בבוקר, מסייעים בסידור המקום ובסיוע להאכלת הסוסים והולכתם. נפלה בחלקנו הזכות לסייע, ולו במעט, לילדים שעברו חוויות לא קלות בתקופה האחרונה באמצעות הקלף הכי חזק שיש לנו – סוסים, שזה דבר מדהים שאנשים לא מכירים מספיק כדי לדעת מה החיה הזו יכולה לעשות ואיך היא יכולה לסייע לילדים".
ליאור דובובסקי, בעלי חוות LD Training באודים: "הצוות הנהדר שלנו בחווה שמח להירתם ולהתנדב ליום כיף למשפחות שפונו, רובן מהעיר שדרות. ניתנו לנו הזכות והכבוד לארח אותם בחווה ולהנעים את זמנם. בפעילות הרגשנו את מה שמרגישים רבים אחרים שמנסים להעניק וחשים שהעניקו לנו הרבה יותר. שמחנו מאוד לקחת חלק בפעילות הזו ונשמח לעשות זאת שוב".