יוסף עוגן ואלמוג לוי הם מוזיקאים ובעלי אולפן הקלטות בגן יבנה. בשגרה, הם מקליטים סינגלים, כותבים ומלחינים שירים, אבל כמו רוב העם גם אצלם הכל נעצר מאז אותה השבת השחורה.
עוגן ולוי ניצלו את כישוריהם והתחילו להופיע בבתי החולים בפני חיילים פצועים ונפגעי מסיבת הטבע, וניסו להרים להם את המורל. מהר מאוד הם הבינו שכדאי גם לנצל את אולפן ההקלטות והציוד המקצועי שלהם. הם יצרו קשר עם הצלם איתי מזרחי ומתנדבים נוספים, וכך נולדה היוזמה: "אולפן בדרכים".
1 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
האולפן המקצועי מציע לילדים קצת אבק של כוכבים
(צילום: עדי עוגן, איתן חזות)
האולפן המקצועי והנייד מגיע למשפחות שפונו מקיבוצי הדרום ומציע לילדים קצת אבק של כוכבים: המשתתפים בפעילות יכולים לבחור שיר המלווה אותם בתקופה הקשה, או שיר הקשור להוויה של הקיבוץ שלהם, יחד הם עובדים עם הצוות המקצועי, מקליטים והכל מתועד, עד לתוצר הסופי: קליפ מושקע שעולה ביוטיוב ובאינסטגרם.
עד עכשיו הם כבר הספיקו להגיע למפונים בקיבוץ רוחמה, במלון הרודס בת"א, במשמר העמק ובשבוע הבא התוכנית היא להגיע לשבוע שלם באילת. היוזמה פועלת רק בזכות הרבה תרומות שהחבורה הצליחה לגייס, והפניות לא מפסיקות לזרום.
"מטרת הפרויקט היא לתת הפוגה ושחרור, רגע של מוזיקה, של ביחד עם שיר שהקיבוץ בוחר, שיר שירים את המורל ואת הראש למעלה", מספרים יוסף ואלמוג. "אחרי כמה שעות שאנחנו נותנים להם את התחושה הזו, המטרה המשנית היא להוציא את הדברים החוצה, לצלם איתם קליפ, מעין פרק באינסטגרם שלנו שמראה מה היה במהלך היום, אינטראקציה, משהו יותר אופטימי. רוצים לתת אור וכוח למשפחות העוטף, אנחנו מרגישים שיש משהו בילדים שנותן תקווה אחרי כל מה שהם עברו".
לפניות, יוסף עוגן: 054-7775366
אלמוג לוי: 050-4667686