משפחת דביר ממושב בית-נקופה שבהרי ירושלים, נחשפה גם היא למצוקה שנוצרה אצל זוגות רבים שעמדו להתחתן. אבל המלחמה אילצה את בני המשפחה לחשב מסלול מחדש והם החליטו לעשות מעשה מיוחד מאוד. הגר דביר ואחיותיה פשוט פתחו את ביתן הפרטי עבור אותם זוגות והפיצו בסוף השבוע האחרון את המיזם שלהן ברשתות החברתיות.
"פירסמנו סטורי באינסטגרם ושלחנו גם לסלבס ומשפיענים ברשת כדי שישתפו אותו. הגענו להחלטה שבעקבות המצב נשמח לארח אצלנו בבית זוגות שצפויים להתחתן ולא יכולים לקיים את האירוע כפי שתיכננו", מספרת הגר, "יש לנו בית עם נוף קסום וגינה שיכולה להכיל עד כ־180 אורחים, וכמובן ללא תשלום ובהמון אהבה".
1 צפייה בגלריה
חתונה ביתית
חתונה ביתית
חתונה ביתית
(צילום: פרטי)
מאיפה הגיע לכם הרעיון לקיים אצלכם בבית חתונות? "ממש בתחילת המלחמה הייתה מתוכננת להתקיים אצלנו חתונה, אבל היא לא יצאה לפועל כי גייסו למילואים את החתן. בינתיים אותו זוג הספיק להתחתן בחתונת בזק, והאחיות שלי ואני אמרנו לאבא שלי שנציע את הבית שלנו לכל אלו שמחפשים להתחתן ונתקלו בבעיות. בינתיים יש לנו כבר מספר פניות על הפרק - אחת מהן היא של לוחמת במילואים שפנתה אלינו בעקבות הסטורי. אני מקווה שנצליח לחתן פה אצלנו את כל מי שיפנה".
איך אנשים מגיבים ליוזמה שלכם? זה לא מובן מאליו. "כל המושב שלי, בית־נקופה, נרתם לעזרה מאז פרוץ המלחמה. אני חושבת שבגלל המצב זה לא מפתיע שכל עם ישראל מתגייסים בהתנדבות ורוצים לעזור - ואם זה לתת את הבית שלנו עבור אותם זוגות שצריכים להתחתן ואין להם איפה, אנחנו פה כדי לעשות הכל כדי לגרום להם להיות מאושרים".
ליצירת קשר - הגר: 055-6613199, נועה: 052-4625043