1 צפייה בגלריה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
רכש לקורבן שתייה קלה, פיתה אותה לבוא לדירתו ושם תקף אותה מינית. כך מתואר בכתב אישום שהוגש היום (א') נגד יוסף ווסה (34) מאשקלון בגין אונס צעירה בת 20 שלוקה במוגבלות שכלית.
מכתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, ווסה פגש בצעירה בקניון באשקלון ושאל אם היא מעוניינת שיקנה לה שתייה.
אחרי שהצעירה השיבה בחיוב, וסה רכש לצעירה שתייה קלה ועבורו רכש בירה. הוא אמר לה לבוא עמו לדירתו כדי שתשתה שם. בדירה הוא אנס אותה וביצע בה מעשה סדום ומעשים מגונים.
במהלך התקיפה אמרה הצעירה לנאשם כי היא חייבת ללכת הביתה, אך הוא המשיך במעשיו. לאחר מכן שבה הצעירה לביתה וכשהבינו בני משפחתה שהיא נפלה קורבן לתקיפה מינית - הם פנו לתחנת המשטרה והגישו תלונה.

עדות אצל חוקר מיוחד

בתחנת המשטרה תיארה הצעירה בפני חוקר מיוחד את התקיפה שעברה. בנוסף, המשטרה אספה צילומים ממצלמות האבטחה של הקניון, שם ניתן היה להבחין בנאשם אוחז בידה של המתלוננת ואת השניים עוזבים את המקום.
בחקירתו טען הנאשם כי המתלוננת הלכה אחריו לביתו אך לא פירט או שיתף פעולה מעבר לכך. בפני החוקרים טען כי המשטרה נוהגת כלפיו בגזענות וטען כי לא ראה את המתלוננת מעולם.
בבקשה לעצור את ווסה עד תום ההליכים נטען כי הוא "פיתה וניצל את המתלוננת אשר סובלת מפיגור שכלי, אשר אותה לא פגש לפני כן מעולם".
עוד נכתב כי ביצע את המיוחס לו "תוך ניצול בוטה ומחפיר של לקותה של המתלוננת. מעשי הנאשם מלמדים על היותו חסר גבולות, מניפולטיבי ומסוכן עד מאוד".