החשוד בהארכת המעצר
(צילום: אחיה ראב"ד )

בית המשפט השלום בחיפה האריך אמש (שבת) את מעצרו של גבר בן 25 מהיישוב עילוט הסמוך למגדל העמק, שחשוד שפרץ לביתה של אישה כבת 80 במגדל דירות בחיפה ותקף אותה מינית. החשוד מכחיש את עבירות המין, אך מאשר שנכנס לדירה "כדי לשתות".
1 צפייה בגלריה
החשוד בבית המשפט
החשוד בבית המשפט
טען שניסה להיכנס לדירה אחרת שהייתה נעולה. החשוד בתקיפה
(צילום: אחיה ראב"ד )
התקיפה אירעה בתחילת השבוע שעבר בשעות הלילה. הקשישה מספרת שהתעוררה בבהלה בזמן שהחשוד תוקף אותה מינית. מכר שהיה עמה בדירה הבריח את החשוד מהמקום בצעקות. המשטרה פתחה בחקירה ובעקבות ממצאים פורנזיים (מעבדתיים) שנמצאו בזירה, הגיעה אל החשוד ועצרה אותו ביום שישי אחר הצהריים.
סנגורו של החשוד, עו"ד נדב גרינולד, הציג בדיון את גרסתו של החשוד, שלפיה הוא השתמש בסמים ונכנס לדירה כדי לשתות מים. לדבריו, ניסה להיכנס לדירה סמוכה שדלתה הייתה נעולה, ונכנס לדירתה של הקשישה משום שהדלת לא הייתה נעולה. לטענתו לא הייתה תקיפה מינית, והחשוד ברח מהמקום לאחר שאדם שהיה בדירה צעק עליו.
השופט, ד"ר זאיד פלאח, האריך את מעצר החשוד בחמישה ימים, במקום שבעה שביקשה המשטרה. הוא ציין כי מדובר בחשדות חמורים וכי יש לתת למשטרה את הזמן למצות את החקירה ולהגיע לחקר האמת. בהחלטתו ציין השופט כי לאחר שעיין בתיק, "מדובר בחשד שהוא הרבה מעבר לסביר".
השופט דחה את בקשת עו"ד גרינולד לאסור את פרסום פרטי החשוד, אך דחה את הפרסום עד היום בצהריים, כדי לאפשר לסנגור לערער על ההחלטה לבית המשפט המחוזי.