עדן בן זקן באירוע


המשטרה הוציאה היום (שני) צו סגירה מנהלי למשך שבוע לאולם האירועים "פופ אנד פופ" בתל אביב, לאחר שבסוף השבוע התקיים לטענתה במקום אירוע שכלל אירוח של אמנים ומסיבת ריקודים, מבלי שנשמרו הוראות הריחוק החברתי והמשתתפים היו ללא מסכות. במסיבה השתתפו בין השאר הזמרים עדן בן זקן ועדן חסון.
בסוף השבוע התקיימה באולם ברחוב הארבעה מסיבה שאותה ארגן איש עסקים. על פי התמונות מהאירוע שהופצו ברשתות החברתיות, נראה שלא שמרו שם על מגבלות הקורונה. על פי עד ראייה שנכח במקום, האירוע "נערך על פי ההנחיות", אולם בסרטון ניתן לראות את הצפיפות במקום, כשבן זקן וחסון לא עוטים מסכות על פניהם.


1 צפייה בגלריה
מסעדת POP _alt POPE
מסעדת POP _alt POPE
מסעדת "פופ אנד פופ"
(מתוך עמוד האינסטגרם של POP _credit POPE)
מהמשטרה נמסר כי מהסרטונים שהגיעו לידיהם עולה ההפרה של הוראות שעת החירום שנחקקו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. "לאור חומרת העבירות ויצירת סיכון לבריאות הציבור וביטחונו, זימנה המשטרה את בעלי המקום וערכה לו שימוע, ונמסר לו צו סגירה מנהלי למשך שבעה ימים החל מהיום", נמסר מהמשטרה.
עוד נמסר כי "המשטרה רואה בחומרה רבה התנהלות זו, המפרה באופן בוטה את תקנות שעת החירום, תוך גרימת סיכון חיי הציבור. במקומות בהם נגלה כי, במודע וביודעין, הופרו התקנות, תוך סיכון חיי אדם ופגיעה בבריאות הציבור, הרי שהמשטרה תאכוף את התקנות תוך רישום דו"חות וסגירת המקומות בהתאם לסמכויות הנתונות לנו ועל פי הוראות החוק.
עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עדן בן זקן ועדן חסון, מסר בתגובה בסוף השבוע: "עדן בן זקן ועדן חסון לוקחים מאוד ברצינות את כל ההנחיות, ופעלו בהתאם לאותן הנחיות שהיו ביום האירוע. הם עטו מסכות, ורק כשעלו לבמה לשיר הסירו אותן. מאחלים בריאות לכולם". תגובתו של בניה ברבי טרם נמסרה.
מחברת פופ אנד פופ שבבעלותה המסעדה נמסר בסוף השבוע: "המסעדה נפתחה השבוע להרצה. במקום פתיחה רגילה של כמות גדולה של אנשים כמקובל, חילקנו לפי ההנחיות את כמות האנשים כל יום לפי המותר במדויק - 20 איש במסעדה ו-20 איש בבר. כולם נבדקו במדחום בכניסה וכולם נכנסו עם מסכות. פופ אנד פופ עובדים על פי נהלים בלבד, והעובדים היום לכל אורך המשמרת עם מסכות".