שעת ערב מוקדמת במתחם הבריכה הענק של מלון הפאר 'פייב פאלם' בדובאי. מסביבנו כבר עשרות נשים בזנות. גם ערן (שם בדוי) ושלושת חבריו כאן. הם בשנות ה-20 לחייהם, וכמו גברים ישראלים רבים, גם הם גילו את תעשיית המין הנצלנית והמזעזעת של איחוד האמירויות. "זה טירוף פה, בלאגן, אתה כל היום מסטול. אלכוהול, בחורות, מסיבות סקס", הם מסבירים לי.
בשבוע האחרון תיעד שליח '7 ימים' לדובאי את התופעה המבחילה החדשה: תיירות המין הישראלית בדובאי. חבורות-חבורות של גברים – צעירים, הייטקיסטים, מכל הסוגים – שמגיעים לעיר עם אלפי דולרים בכיס, אפס ייסורי מצפון בלב, ומטרה אחת: לשכב עם כמה שיותר נשים בזנות.
2 צפייה בגלריה
דובאי
דובאי
"זה טירוף פה, בלאגן, אתה כל היום מסטול". דובאי
(צילום: Shutterstock)
2 צפייה בגלריה
גבר ואשה בבר בדובאי
גבר ואשה בבר בדובאי
"מזהים את הקבוצות של הישראלים". בבר בדובאי
(צילום: GettyImages)
זה קורה במלונות הפאר של דובאי, במועדוני הלילה, בכל מקום. "מחוץ למלונות מסתובבים אנשים עם ברושורים ודוחפים לך לתוך היד", מספר בני, איש עסקים שפוקד את דובאי בתדירות גבוהה. "הם כבר מזהים את הקבוצות של הישראלים, ניגשים אליהם עם אופציות של גלריית תמונות באייפד או בסלולר. הכל מאוד פתוח, כאילו זה תפריט של פיצה עם תוספות. אתה שומע לפעמים בלובי צעקות של ישראלים: 'אני רוצה שתיים יחד', או 'אני עם עוד שני חברים רוצים שלוש בנות'".
"צריך לקרוא לזה בשם האמיתי", פוסק שלומי, גם הוא איש עסקים. "זה עסק משגשג של תיירות מין ישראלית בדובאי".
בחזרה למתחם הבריכה במלון. אחד מהחבורה מצביע לעבר שתי נשים צעירות שיושבות כמה מטרים מאיתנו. האחת בלונדינית, במיני בהיר צמוד ותיק שאנל קטן; השנייה שחומה, בשמלה אפורה צמודה ושיער שחור־פחם. בשלב הזה מתחיל ביניהם דיאלוג שמבהיר עד כמה זולה הסיטואציה ועד כמה היחס לנשים בוטה ומחפיץ:
"הנה, זאת חברה שלך", הוא אומר לחברו, שלום (שם בדוי). "את מי אתה רוצה?"
ערן: "אני רוצה את הבלונדינית".
שלום: "אני לוקח נראה לי את השחומה".
השניים ניגשים לשתי הצעירות, משוחחים איתן, וחוזרים לשולחן. "הצעתי שאקח את שתיהן ב־1,800, אבל הן לא הסכימו", מדווח ערן. "רציתי שתיים על אחד. רוצות 2,000".
הצעירות מאותתות לשניים שהעסקה מקובלת עליהן. "אני הולך לז**ן אותה איזה חצי שעה, ואחזור", מכריז ערן. "תביא 1,000 שקל". ואז הארבעה עולים לחדרים.
הסיפור המלא על תיירות המין הישראלית לדובאי: מחר ב"ידיעות אחרונות" במוסף "7 ימים"