חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב, המקורב לבני הזוג נתניהו, פרסם היום (חמישי) בחשבון הפייסבוק שלו פוסט על ביקורו בבלפור - כשברקע רואים ארגזי קרטון, זכר למעבר הצפוי של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ממעון ראש הממשלה. בפוסט כתב חביב שזה היה ביקור פרטי, וציין שהבית מלא בארגזים.
1 צפייה בגלריה
חביב ובני הזוג נתניהו
חביב ובני הזוג נתניהו
חביב ובני הזוג נתניהו
(מתוך פייסבוק )
משפחת נתניהו צפויה לפנות את מעון ראש הממשלה ב-10 ביולי, בהתאם לסיכום בין יו"ר האופוזיציה לראש הממשלה נפתלי בנט. החל מ-11 ביולי יוכל לשמש המעון את בנט עצמו, שלפי שעה מעדיף לגור בביתו ברעננה. לפי הסיכום, עד לפינוי המעון בבלפור לא יקיים שם יותר נתניהו פגישות רשמיות - ואולי בגלל זה ציין חביב שהביקור שלו היה "פרטי".
לדברי חבר הפרלמנט היהודי, "שוחחנו על המצב הבריאותי בישראל ובעולם, על הנוף הפוליטי-הישראלי החדש והמצב הפוליטי בצרפת שמעניין אותו מאוד. דיברנו גם על ארבעה הסכמי השלום שחתם עם מדינות ערב והתקוות שהם מעוררים, כמו גם עליית האנטישמיות החדשה ברחבי העולם. הדאגה הראשונה שלו נותרה איראן. האויב המסוכן ביותר לישראל ולעולם המערבי שנגדו נתניהו נלחם כל חייו הפוליטיים, הסכנה הראשונה בעיניו".
חביב הרעיף מחמאות על מקורבו: "ראיתי איש חזק, ראוי, ללא כעס או טינה, אך תמיד נחוש להביא את כוחו ותרומתו לצעדת העולם ולגורל ישראל - שלו הקדיש את חייו מאז מות אחיו יוני. הניסיון שלו הוא ייחודי. יש שאוהבים אותו ומעריצים אותו, אחרים שונאים אותו, אך איש אינו נותר אדיש לכוחו, לכריזמה ולאינטליגנציה שלו".