תיעוד מהמרדף בחניון

תושב הדרום תועד בשבוע שעבר רודף אחר אדם בחניון באשקלון, עם סכין בידו. אישה שהייתה עדה למרדף הזעיקה את המשטרה, והוא נעצר. אתמול (יום ב') הוגש נגדו כתב אישום.
ניסיון התקיפה אירע ביום חמישי שעבר בחניון ברחוב יורם ורון באשקלון. בכתב האישום נכתב כי מיקי דיין, תושב מושב בית שקמה בן 33, חסם את הכניסה לחניון עם רכבו. נהג משאית שביקש להיכנס לחניון ביקש מדיין להזיז את רכבו אך הוא סירב ובין השניים פרץ ויכוח.
1 צפייה בגלריה
ריב בין נהגים בחניון באשקלון כמעט נגמר ברצח
ריב בין נהגים בחניון באשקלון כמעט נגמר ברצח
"הוויכוח התגלגל מהר מאוד לכדי שליפת הסכין". תיעוד מהמרדף בחניון באשקלון
עוד נכתב באישום כי דיין שלף סכין גדולה ואיים לדקור את נהג המשאית ואת חברו שישב לידו. בשלב מסוים ברח הנהג ודיין רדף אחריו, כאשר הוא אוחז בסכין. אישה שהבחינה בנעשה דיווחה למשטרה. כעבור זמן קצר נעצר דיין על ידי חוקרי תחנת משטרת אשקלון שבמרחב לכיש.
אתמול הגישה פקד ליטל לוזון, סגנית ראש תביעות במרחב לכיש, את כתב האישום נגד דיין לבית משפט השלום באשקלון. דיין מואשם בניסיון פציעה בנסיבות מחמירות, החזקת סכין ואיומים.
רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות בתחנת אשקלון, אמרה כי "מדובר באירוע רגעי שהתרחש על רקע סכסוך בחניה, שבמהלכו התגלע ויכוח בין בעלי הרכבים, ומהר מאוד התגלגל לכדי שליפת הסכין על ידי הנאשם ועל פי החשד תוך ניסיון לדקור את המתלונן. לאחר דין ודברים נוסף בין הצדדים, שוב נשלפה הסכין על ידי הנאשם, והוא החל לרדוף אחר המתלונן, על פי החשד במטרה לפגוע בו".
טולדנו הוסיפה כי "ראוי לציין את אותה אישה שדיווחה מיד למוקד המשטרה אודות המתרחש, ומסרה פרטים מזהים שסייעו לנו לאתר את זהותו של החשוד ולעצור אותו זמן קצר לאחר מכן".