גבר כבן 60 נהרג בצהריים (יום ה') בתאונה בין כמה כלי רכב בכביש 1 סמוך למבשרת ציון. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בדרגות שונות.
הדיווח על התאונה שהתרחשה ליד מחלף חמד, לכיוון ירושלים, התקבל במוקד מד"א בשעה 14:23. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את הפצועים לקבלת טיפול ובוחני תאונות הדרכים של המשטרה החלו בחקירת נסיבות התאונה.
לפנות בוקר נהרגו שני רוכבי אופנוע בשתי תאונות מדרום לגדרה וממזרח לעפולה. בתאונה בכביש 65, בצומת אזור התעשייה אלון התבור, נהרג חסן שיבלי, רוכב אופנוע בן 18 תושב שיבלי. מהמשטרה נמסר כי משאית הייתה מעורבת בתאונה.
זירת התאונה ליד עפולה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

2 צפייה בגלריה
חסן שיבלי
חסן שיבלי
חסן שיבלי, שנהרג בתאונה ליד צומת אלון תבור
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה ליד עפולה
(צילום: דוברות המשטרה )
הדיווח על התאונה שאירעה בצומת מרומזר התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע בשעה 03:14. רוכב האופנוע פונה לבית החולים העמק בעפולה במצב אנוש, עם חבלה רב מערכתית ותוך כדי פעולות החייאה. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. נהג המשאית, אף הוא תושב שיבלי בן 21, עוכב לחקירה.
בתאונה אחרת בכביש 3933 סמוך לכנות שמדרום לגדרה נהרג רוכב אופנוע מאילת שאיבד שליטה וכנראה החליק על הכביש מסיבה שטרם ברורה. דובר מד"א מסר כי עם קבלת הדיווח ב-02:02 בלילה הוזעקו למקום חובשים ופרמדיקים שקבעו את מותו של גבר בן 36.