מוחמד עדס בסרטון ביתי

חמישה ימים אחרי רצח בן כיתתו בג'לג'וליה, נמסר הבוקר (יום א') על שיפור במצבו של מוסטפא חאמד, שנפצע קשה מאוד באותו אירוע ירי: בבית החולים מאיר בכפר סבא אמרו כי חאמד, בן 15, נגמל מהנשמה בסוף השבוע והועבר להמשך טיפול במחלקת כירורגית ילדים. על כך שחברו מוחמד עדס נרצח הוא עדיין לא יודע דבר. גם אביו של מוחמד עדס ביקר אותו, ולא בישר לו כי חברו נרצח.
"הוא שאל לגבי מוחמד, אבל לא אמרנו לו, אמרנו לו שהוא בבית חולים אחר", אמרה ל-ynet ספאא עבד אל-גאפר, דודתו של חאמד שנפצע. "הוא עדיין לא יודע על מוחמד ואנחנו לא אומרים לו כרגע לפי המלצת העובדים הסוציאליים. זה כל כך מוקדם להגיד לו".
לדבריה, "מוסטפא מדבר, מתקשר, מזיז גפיים עליונות ותחתונות. כשהוא התעורר הוא שאל מה קרה. אנחנו מנסים כרגע לא לדבר איתו בקשר לנושא. מה שאנחנו עושים, וזה בהתייעצות עם העובדים הסוציאליים ועם הרופאים בבית החולים, זה רק לדבר איתו על המצב שלו".
2 צפייה בגלריה
מוסטפא חאמד ואביו של מוחמד עדס בבית החולים
מוסטפא חאמד ואביו של מוחמד עדס בבית החולים
מוסטפא חאמד ואביו של מוחמד עדס בבית החולים
2 צפייה בגלריה
מוסטפא חאמד ודודתו ספאא עבד אלגאפר
מוסטפא חאמד ודודתו ספאא עבד אלגאפר
הנער הפצוע עם דודתו
דודתו אמרה כי "אנחנו מודים לאל על השיפור במצבו. אנחנו עוברים ימים לא פשוטים ורוצים להודות לכל צוות הטראומה וחטיבת הילדים בבית החולים מאיר שנלחם על חייו. בתחילת הדרך הוא היה במצב מאוד קשה ולראות אותו עכשיו במחלקה מעודד ומרגש אותנו".
"מוסטפא הוא בחור חמוד, חייכן, אוהב לעזור. אני לא רק דודה שלו, אני נחשבת לאימא השנייה שלו כי מהילדות הוא נמצא אצלי בבית. הוא ילד אמיץ, תלמיד מצוין בבית הספר. אני רוצה להודות לכל הצוות בבית החולים מאיר שהצילו את החיים שלו. אני מקווה שלא נשמע עוד על מקרים כאלה. זה יהיה עכשיו קשה יותר למסור לו את הבשורה שחבר שלו מת".
עדס וחאמד נורו כ-100 מטר מתחנת המשטרה, כאשר שוטרים נכחו בה. בג'לג'וליה סבורים כי נער אחר הוא שירה 20 כדורים ורצח את עדס, ועדיין לא ברור כיצד הצליח להשיג נשק ותחמושת כה רבה.