1 צפייה בגלריה
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
ארכיון
(צילום: shutterstock)
פחות משבוע אחרי שיולי זולקוביץ' בת ה-18 נפטרה בעקבות מנת יתר של כדורים, צעירה בשנות ה-20 לחייה ממרכז הארץ אותרה בסוף השבוע מתה ובן זוגה נעצר בחשד שסיפק לה סמים וגרם למותה ברשלנות.
המשטרה טענה בדיון להארכת מעצרו של בן הזוג כי הוא שהה עם הצעירה ביום שישי בערב בבית חבר, ובזמן שיצא לקיוסק סמוך, איבדה הצעירה את הכרתה. בן הזוג התקשר למד"א וניסה לבצע בה פעולות החייאה, אך בסופו של דבר נקבע מותה. המשטרה מייחסת לו גם עבירת קשירת קשר לביצוע פשע, ולמרות שלא נמצאו סמים בדירה ביקשה להאריך את מעצרו לטובת החקירה.
החשוד, שמיוצג על ידי עו"ד איתי רוזין מכחיש מכל וכל את החשדות. עו"ד רוזין טען בבית משפט כי "מדובר באירוע מצער וטרגי שבו אישה צעירה הלכה לישון בלילה ולא קמה. אני לא מבין איך מבלי לחקור עוצרים ישר את בן הזוג. גם אם בסופו של דבר יתברר שמתה מצריכת סמים, עדיין אין חשד סביר או ראיה שהוא סיפק את הסמים. יש חשד אבל אין ראיות".
למרות טענות הסנגור, השופטת זוהר דיבון סגל כתבה בהחלטתה כי מעיון בחומרי החקירה היא מצאה חשד סביר שבן הזוג ביצע את העבירות המיוחסות לו. "העבירות מקימות עילות מעצר מסוג מסוכנות וכן חשש לשיבוש הליכי חקירה", כתבה השופטת והאריכה את מעצרו של בן הזוג עד ליום שלישי.