(צילום: גיל יוחנן, ירון ברנר)

יום אחרי חשיפת ההקלטה ב-ynet שבה נשמעת ח"כ קרן ברק מכנה אותה "בלונדינית מפגרת", ח"כ אוסנת מארק מגיבה ואומרת: "היא דיברה ברמת שיח של ביבים. עד ההתפרצות אתמול קרן הייתה חברה שלי. הייתי מצפה שהיא תתנצל בפני מאי גולן ובפניי. אני לא נעלבת".
בהקלטה נשמע עימות מילולי חריף בין חברות הכנסת מהליכוד. ח"כ קרן ברק, שניהלה ישיבת מליאה כסגנית יו"ר הכנסת, צעקה לעבר ח"כ מאי גולן מסיעתה: "אתם לא שווים את העקב של הסוליה של הנעל שלי. לא את ולא הבלונדינית המפגרת".
האזינו לעימות החריג בליכוד
(צילום: יוסי צווקר, יואב דודקביץ')

2 צפייה בגלריה
 ח"כ קרן ברק ליכוד ואוסנת מארק הליכוד
 ח"כ קרן ברק ליכוד ואוסנת מארק הליכוד
"לא הייתה צריכה לדבר אלינו בצורה מגעילה". הח"כיות מארק וברק
(צילום: גיל יוחנן, יוסי צווקר)
בריאיון לאולפן ynet אמרה הבוקר (חמישי) ח"כ מארק: "אני מצרה על כך שסגנית יו"ר הכנסת בחרה להשתלח ולנבל את הפה ועל השיח הרדוד. חוסר ההערכה וחוסר הכבוד של קרן זועקים לשמיים. היא התנפלה בשיח של ביבים. היא לא הייתה צריכה להתלהם ולדבר אלינו בצורה כל כך מגעילה. אני הייתי נוהגת כמו חברתי מאי גולן".
- עד כמה התנפלות כזאת היא חריגה? "עד ההתפרצות הגדולה שהייתה אתמול, קרן הייתה חברה שלי וחברה לסיעה. בחיים לא חשבתי לדבר אליה בסגנון הזה. סיעת הליכוד תמיד ידעה להתנהל כמו משפחה אחת גדולה. צר לי על התקרית הזאת".
- אתם יורדים בסקרים, רה"מ לא סופר אתכם, אולי המשפחה קצת בלחץ? "אין שום מתיחות במשפחה. אנחנו לא בלחץ מהסקרים. רה"מ שומע את הקולות של הח"כיות והח"כים. עובדה שהייתה ישיבת סיעה לאחרונה. השמענו את דעתנו בצורה מאוד ברורה. הדבר היחיד שעליו אני מצרה זה האלימות המילולית שהייתה".
2 צפייה בגלריה
מאי גולן
מאי גולן
ח"כ מאי גולן. "הייתי נוהגת כמוה"
(צילום: מוטי קמחי)
- הייתה התנצלות אחר כך? אולי איזו שיחת טלפון? "טרם".
- ואת מצפה לזה? "בהחלט. כאישה אל אישה, הייתי מצפה שקרן ברק תתנצל בפני מאי גולן ובפניי על מה שהיה שם. מעבר לזה, היא חברה לסיעה, אנחנו חברות לאותה מפלגה, אני לא חושבת שזה ראוי".
- את נעלבת כששמעת שהיא מכנה אותך "בלונדינית מפגרת"? "אני לא נעלבת. את האיכויות והיכולות שלי, ברוך השם, כולם מכירים. כולם יודעים. אני לא צריכה להיעלב מאמירות כאלה. יכול להיות שקרן ברק מושפעת מטוקבקיסטים כאלה ואחרים. אני ממשיכה בדרכי. כולם רואים את הפעילות שלי בתוך הכנסת".
ח"כ קרן ברק מסרה בתגובה: "מדובר בעימות שולי ופרטי שהתקיים באופן פרטי ומחוץ למליאה, ושבלהט הדברים גלש לפסים אישיים ולא רצויים, ואני מצרה על כך. עם זאת, אני חושבת שאין זה ראוי שחברות כנסת יקליטו אחת את השנייה ויעשו זו לזו שיימינג בתקשורת. אותי לימדו שאת הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית - ואת המחלוקות ואי-ההסכמות נפתור בינינו".