1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים
אילוס אזיקים
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
תושב דרום הארץ בן 57 נאשם כי ביצע עבירות מין קשות בבתו במשך שנים, מאז שהייתה בת שבע. בעקבות המעשים נכנסה הבת להיריון ונאלצה לעבור הפלה. גם בן דודה נאשם בעבירות מין כלפיה.
לפי כתב האישום, האב ביצע את העבירות בבתו בבית המשפחה או במחסן, וגם במקומות שונים מחוץ לבית. כאשר אמרה כי בכוונתה לחשוף את המעשים בפני בני המשפחה, איים עליה האב כי יהרוג אותה אם תעשה זאת. בן הדוד הנאשם שביצע בה גם הוא עבירות מין היה קטין בזמן המעשים.
את כתב האישום הגישה בחול המועד עו"ד רחל אלמקייס מפרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. לאב מיוחסות עבירות של אינוס, מעשה סדום, מעשים מגונים, הדחה בחקירה ועבירות נוספות.
כתב האישום הוגש לאחר שהבת, כיום בגירה, אזרה אומץ כעבור שנים וחשפה את המעשים בפני קרובי משפחתה. לאחר מכן היא התלוננה במשטרה בליווי מתנדבת ממרכז הסיוע "תהל". המשטרה פתחה בחקירה שבמהלכה עצרה את האב ובן הדוד. כעת מבקשת הפרקליטות להאריך א מעצרם עד לתום ההליכים נגדם.

צעירה מהדרום נאשמת בעבירות מין ואלימות בבת זוגה

בתוך כך הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושבת דרום הארץ בשנות ה-20 לחייה בגין עבירות מין ואלימות כלפי בת זוגה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רננה לוי, הנאשמת והמתלוננת היו בנות זוג במשך כמה חודשים, ובמהלכם היא ביצעה עבירות אלימות ואיומים נגד המתלוננת, ובשני מקרים אף אנסה אותה וביצעה בה מעשים מגונים.
כתב האישום מייחס לנאשמת שתי עבירות של אינוס, תקיפת בת זוג תוך גרימת חבלה של ממש וכמה עבירות של מעשה מגונה בכוח, תקיפת בת זוג ואיומים. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על המשך תנאי מעצר הבית של הנאשמת, אשר שוחררה במהלך החקירה.