שרים ליד המיטה של בניה

רגע מרגש בבית החולים בילינסון: הזמר בניה ברבי נענה לבקשת משפחתו של בניה פרץ, שנפצע באורח קשה בפיגוע בצומת תפוח, והגיע אתמול (ה') לשיר ליד מיטתו.
פרץ בן ה-19 מבית שאן, תלמיד הישיבה מאיתמר שהיה בדרכו לשם בעת שספג את יריות המחבל, שכב במיטתו בבית החולים וברבי הגיע עם ההרכב המוזיקלי וביצע את השיר "מישהו איתי כאן".
"הגענו עם כל ההרכב והיה מאוד מאוד מחזק", אמר ל-ynet ברבי, שהופיע אמש בפארק אוחיון (הפארק הגדול) בפתח תקווה. "יש לו משפחה שאוהבת ותומכת המון חברים שנמצאים איתו מהרגע שזה קרה, נמצאים איתו בניתוח, מחכים שהוא ייצא. העולם שלהם עצר מלכת והלב נתון בשבילו. הגענו לחבק ולתמוך ולתת כוח לעוד כמה ימים של אור, ואינשאללה הוא גם יגיע להופעה כי הוא הבטיח לי".
בהלווייתו של יהודה גואטה
(צילום: גיל יוחנן, משה מזרחי)

ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג, אמר כי "מדובר בבשורה משמחת ומרגשת מאוד. בשם תושבי העיר אני מאחל לבניה פרץ רפואה שלמה ומהירה. כמו כן אני מודה לבניה ברבי שהוכיח כי מעבר לכישרון שלו, הוא גם אדם נפלא, ערכי ובעל רגישות רבה".
בפיגוע ביום ראשון השבוע נרצח יהודה גואטה (19), שנפטר שלשום בלילה מפצעיו ואתמול הובא למנוחות בירושלים. שלשום בלילה גם נתפס המחבל מונתסר שלבי בכפר סילוואד בתום ארבע יממות של מצוד.
פורסם לראשונה: 20:45, 06.05.21