2 צפייה בגלריה
איתמר הילמן ההרוג בתאונת הדרכים ברחוב יפו בירושלים
איתמר הילמן ההרוג בתאונת הדרכים ברחוב יפו בירושלים
איתמר הילמן שנהרג בתאונה במרכז ירושלים
איתמר הילמן, רוכב אופנוע בן 20 מפתח תקווה, נהרג הערב (יום ג') בתאונת דרכים ברחוב יפו בירושלים. הולך רגל נפצע בינוני. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.
חובשים ופרמדיקים שהוזעקו למקום עם קבלת הקריאה בשעה 20:08 במוקד 101 של מד"א העניקו בזירה טיפול רפואי לבן 20 שרכב על אופנוע ופגע בהולך רגל. רוכב האופנוע הובהל לבית החולים שערי צדק תוך ביצוע פעולות החייאה אך מותו נקבע בבית החולים. בתאונה נפצע בינוני הולך הרגל, גבר בן 47.
2 צפייה בגלריה
הרוג בתאונת דרכים ברחוב יפו בירושלים
הרוג בתאונת דרכים ברחוב יפו בירושלים
רוכב אופנוע נהרג בתאונה במרכז ירושלים
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
זק''א מסר כי ההרוג הוא בנו של מתנדב בארגון: "המפקדים והמתנדבים משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה הילמן מצוות 410, בפטירתו הטרגית של בנו איתמר ז"'ל בתאונה. במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער".
חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א שמריהו ירט סיפר: "שני הפצועים שכבו על הכביש, רוכב האופנוע היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב-מערכתית קשה מאוד, מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הולך רגל, גבר בן 47, שנפגע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים תוך המשך טיפול".
משה ויצמן, חובש איחוד הצלה, סיפר: "בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה ביצענו החייאה ברוכב האופנוע שנפצע אנושות". דני שמואלי, אף הוא חובש באיחוד הצלה, הוסיף: "הולך הרגל שנפגע מהאופנוע טופל בזירה".
פורסם לראשונה: 22:35, 13.04.21