1 צפייה בגלריה
"ידידות ארוכת שנים בין העמים". בנט ומלך מרוקו מוחמד השישי
"ידידות ארוכת שנים בין העמים". בנט ומלך מרוקו מוחמד השישי
"ידידות ארוכת שנים בין העמים". בנט ומלך מרוקו מוחמד השישי
(צילום: EPA, קובי קואנקס)
מלך מרוקו, מוחמד השישי, בירך היום (רביעי) את ראש הממשלה נפתלי בנט לרגל כניסתו לתפקיד. המלך שיגר איגרת ברכה שבה ביקש לשלוח "ברכות חמות ואיחולי הצלחה", והתייחס לקידום היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות, ובכלל האזור.
המלך כתב: "אני מנצל את ההזדמנות הזו כדי להדגיש כי ממלכת מרוקו נחושה להמשיך בתפקידה הפעיל ובמאמציה הטובים לקדם שלום צודק ובר קיימא במזרח התיכון, אשר יבטיח לכל עמי האזור חיים זה לצד זה בביטחון, יציבות וידידות".
בנט השיב למלך מרוקו והודה לו על ברכתו. "אני מבקש להביע את הערכתי הרבה. ישראל רואה במרוקו ידידה ושותפה חשובה במאמצים לקידום השלום והביטחון באזור", אמר. בנט הבהיר כי יפעל להידוק היחסים בין המדינות "למען רווחתם ושגשוגם של שני העמים, שהידידות ביניהם ארוכת שנים".
בכך מצטרף מלך מרוקו לשורת מנהיגים מרחבי העולם שבירכו את בנט לרגל כניסתו לתפקיד, בהם: נשיא ארצות הברית, נשיא רוסיה, נשיא אוקראינה, נשיא ארגנטינה, נשיא ברזיל, נשיא קזחסטן, נשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, יורש העצר וראש ממשלת בחריין, קנצלרית גרמניה, קנצלר אוסטריה, ראש ממשלת בריטניה, ראש ממשלת הודו, ראש ממשלת קנדה, ראש ממשלת איטליה, ראש ממשלת הונגריה, ראש ממשלת יוון וראש ממשלת מלטה.