הלוויית שניים מההרוגים בתאונה

בבית החולים רמב"ם בחיפה נקבע היום (ה') מותו של אחמד עואודה (24) מכפר כנא, שנפצע קשה ביום שלישי בהתנגשות בין משאית לשלוש מכוניות פרטיות בכביש 77 בצפון בין מחלף ישי למחלף זרזיר. בכך עלה לשלושה מספר ההרוגים בתאונה, שגבתה גם את חייהם של בן הדוד פראס עואודה (23) ויוסף נעסה (22).
חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי המשאית פגעה במכונית של שלושת החברים וכתוצאה מכך נפגעו גם שתי מכוניות נוספות. צוותים של מגן דוד אדום קבעו בזירה את מותם של פראס ויוסף, ופינו את אחמד ועוד שני פצועים בינוני ותשעה פצועים קל לבית החולים. היום, לאחר שנקבע מותו של אחמד, החליטה משפחתו לתרום את איבריו.
3 צפייה בגלריה
אחמד ופראס עואודה ויוסף נעסה
אחמד ופראס עואודה ויוסף נעסה
אחמד עואודה, פראס עואודה ויוסף נעסה
ביישוב בגליל התחתון שורר אבל כבד בעקבות תוצאות התאונה הקטלנית. כהזדהות עם משפחות ההרוגים, החליט תושבים להסיר את הקישוטים שנתלו לרגל חודש הרמדאן ולא להדליק בשעות הערב את המנורות שמאפיינות את שמחת החג.
"הם היו חברים טובים, תמיד היו ביחד כמעט בכל מקום", סיפר בן משפחת עואודה. "ביום שלישי הם יצאו לבלות אחרי סעודת האפטאר ולצערי הרב בדרך הם נהרגו בתאונה. זה מאוד קשה וכואב. מי שראה אותם יכול היה לחשוב שמדובר בשלושה אחים ולא רק חברים. הם אכלו, שיחקו ובילו יחד, ובסוף מתו ביחד ובאותו המקום".
תושב אחר בכפר כנא אמר: "כולנו מכירים את ההרוגים. הם היו אנשים נהדרים שתמיד אהבו לעזור לאחרים. איבדנו שלושה צעירים, זה הגורל". קרוב משפחה של אחמד אמר: "הוא תמיד היה מאחל החלמה מהירה לכל פצוע וחולה, והיה שמח כששמע על חולה שהחלים. בני משפחתו רצו להגשים לו את החלום דרך תרומה של איבריו שיכולים להציל חיים של אנשים אחרים. זה צעד אמיץ ואנושי".
3 צפייה בגלריה
הלוויה בכפר כנא של פראס עואודה ויוסף נעסה
הלוויה בכפר כנא של פראס עואודה ויוסף נעסה
הלווייתם של שלושת ההרוגים
3 צפייה בגלריה
אבראהים נזאל
אבראהים נזאל
אבראהים נזאל
במקביל, בבית החולים בחיפה נאלצו היום הרופאים לקבוע גם את מותו של אבארהים נזאל (20), תושב נצרת שנפצע בשבוע שעבר קשה בתאונת דרכים באזור העיר.
קרובת משפחתו קראה לנהגים לנסוע בזהירות: "הם תמיד צריכים לזכור שיש משפחות שמחכות לחזרתם בריאים ושלמים".