1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
צעיר בן 20 מאשדוד חשוד ששידל את חברתו בת ה-17 לקיים יחסי מין עם ארבעה מחבריו, שעל פי החשד השקו אותה באלכוהול, נתנו לה סמים ואנסו אותה בזה אחר זה. על פי החשד הם תיעדו את המעשים בטלפונים הניידים והפיצו ביניהם את הסרטונים. מעצרם של כל החמישה הוארך היום (שלישי) בשבעה ימים בדיון שהתקיים בבית משפט השלום באשקלון.
המשטרה טענה בדיון כי "כל העבירות בוצעו תוך ניצול מצב פיזי ונפשי וגרמו לנערה לבצע מעשים חמורים". נציג המשטרה אמר עוד כי החשוד המרכזי בפרשה, ששידל את הנערה והיה בן זוגה, ניסה להסתיר ראיות ולהתנגד לשוטרים וכי מדובר בפרשה "רגישה ומסועפת". "מדובר בפרשה של מעשים מגונים, בעילה שלא בהסכמה, מעשה סדום, שידול קטינה למעשה זנות, פרסום חומר תועבה ושידול לאלכוהול וסמים".
השופטת דורית בנדה אמרה בדיון כי הצעיר מאשדוד היה "המניע שמאחורי מסכת העבירות. חלקו חלק דומיננטי ובו הכול התחיל. הוא הוביל את המהלכים ועמד מאחוריהם, נתן הוראות ואלו בוצעו בניגוד להסכמתה". היא הוסיפה כי "התיאורים של הנערה קשים. בזה אחר זה בוצעו בה מעשים בניגוד לרצונה. מדובר בתיעוד מעשים קשים כאשר כל אחד מהמעשים חמורים כשלעצמם. הקטינה הייתה בת זוגו והוא עשה בה כבשלו והעביר אותה מיד ליד".
הצעיר מאשדוד טען בחקירתו במשטרה כי חשב שהנערה בת 19 וכאשר גילה שהיא בת 17, רצה לסיים את הקשר. "היא אמרה לי שהיא בת 19. היו בינינו יחסים של חודש וחצי", טען.
כל החמישה בשנות ה-20 לחייהם, תושבי אשקלון, אשדוד ועפולה, הם נעצרו אתמול בחשד למעורבות באונס של בת ה-17 בדירה באשקלון לפני כחצי שנה. הנערה הגיעה בשבוע האחרון לתחנת משטרה וסיפרה על עבירות המין החמורות שביצעו בה בדירה של אחד החשודים.
אחד החשודים, מתברר, כבר היה עצור עד תום ההליכים בשל חקירת סמים שמתנהלת נגדו. לנוכח החשדות שעלו בחקירת הנערה הוחלט במרחב לכיש של המשטרה להקים צוות חקירה מיוחד בתחנת אשקלון בפיקודה של רפ"ק קרן טולדנו. את החקירה מובילות מפקחת אורית מרקוביץ ורס"מ מאיה אזרד.