תומכי נתניהו מקבלים את פניו בבלפור

כמאה תומכים של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיעו למעונו הרשמי בירושלים והמתינו לחזרתו מהכנסת, עם הקמת הממשלה ה-36 שמפלגתו לא חברה בה לראשונה זה 12 שנים.
המפגינים שרו לנתניהו "ביבי מלך ישראל" כשהוא מוקף במאבטחים שחצצו בינם לבינו. כמה מהמפגינים תקפו צוותי תקשורת שסיקרו מהמקום וצעקו "נעשה לבנט את מה שעשיתם לנתניהו, נהיה מול הבית שלו ברעננה וגם בבלפור".
2 צפייה בגלריה
הפגנת הימין במול בלפור
הפגנת הימין במול בלפור
תומכי נתניהו מחכים בבלפור
(צילום: אלכס גמבורג)
2 צפייה בגלריה
הפגנת הימין במול בלפור
הפגנת הימין במול בלפור
(צילום: אלכס גמבורג)
במקביל, מקורביו של נתניהו בירכו אותו ברשתות החברתיות והודו לו על שירותו. בנו הצעיר של נתניהו, אבנר, פרסם תמונה משותפת כשהוא מחובק עם אביו בצירוף הכיתוב "הכי גאה בו בעולם". קודם לכן כתב כי הוא ה"ווינר הכי גדול" שהוא מכיר, והוסיף: "איזו זכות עבורי להיות כל כך קרוב אליו וללמוד ממנו". אחיו הגדול יאיר כתב בטוויטר שהוא אוהב וגאה באביו, ותיאר אותו כ"אחד המנהיגים הדגולים בתולדות עם ישראל", יחד עם תמונה משפחתית משנות התשעים.
שרת התחבורה לשעבר, מירי רגב, שילבה בברכתה גם את מחשבותיה על הממשלה החדשה. "לצערי, לפני מספר דקות הושבעה ממשלת ההונאה והקומבינה של בנט ולפיד. ממשלת שמאל מסוכנת", כתבה בטוויטר. "אבל שלא תיפול רוחכם, הם ימצאו מולם אופוזיציה לוחמת ועוצמתית, העומדת על עקרונות ואג'נדות הימין".
רגב כתבה כי "זו ההזדמנות להודות לראש הממשלה נתניהו על עשייתו ופועלו למען מדינת ישראל. זהו העשור הטוב ביותר של ישראל בהנהגתו בכל התחומים. נפעל יחד בזקיפות קומה וללא פחד. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה". חברת הכנסת לשעבר אסנת מארק בחרה לשבח את נתניהו תוך השוואה לנאום הבכורה של בנט. "נאומים שמדגישים את ההבדל בין ראש ממשלה לבין ילד שהלך לאיבוד בטויז אר אס", כתבה.
מקום 30 בליכוד, מאי גולן, פרסמה תמונה שבה תועדה מצלמת סלפי עם נתניהו, וכתבה: "ממשיכים בגאון בהנהגתך".
שר החינוך לשעבר יואב גלנט בחר את מילותיו אחרת והביע את הערכתו לנתניהו, שהביא אותו ממפלגת כולנו לליכוד. "תודה על פעולותיך למען ביטחון ישראל, על לחימה ללא פשרות נגד פרויקט הגרעין האיראני, על פריצות דרך בינלאומיות, כריתת הסכמי שלום ועל הצעדתה של מדינת ישראל אל צמרת המדינות המפותחות והמתקדמות בעולם. הליכוד יחזור להנהגת ישראל, ובגדול", אמר.
גם המועמדת לשעבר לנשיאות המדינה, מרים פרץ, בירכה את נתניהו בטוויטר וכתבה לו "תודה אדוני ראש הממשלה", אך הערב כתבה גם לנפתלי בנט: "בהצלחה אדוני ראש הממשלה".