שוטרת באזור השפלה תועדה אמש (יום שלישי) רושמת דו"ח לזוג שליחים ממסעדה שהיו בדרכם לבצע משלוח אוכל. בסרטון המופץ ברשת נראה כיצד השוטרת מנסה בכל דרך אפשרית לתת לאחד מהשניים דו"ח ואף מתקשרת ללקוחה בכדי לוודא שהם אכן שליחים אמיתיים. במשטרה התייחסו לדו"ח שניתן על סך 500 שקלים: "אם נפלה טעות, הוא יבוטל לאלתר". צפו בתיעוד השיחה בין השוטרת לשליחים.
הסרטון שהועלה לרשת מתחיל באמצע השיחה בין שני השליחים לבין השוטרת שטוענת שבגלל ששניהם לא מהעיר רמלה הם יקבלו דו"ח. השניים מנסים להסביר לשוטרת שהם מבצעים משלוח עבור המסעדה בה הם עובדים, אך היא ממאנת להאמין להם.
2 צפייה בגלריה
השוטרת שנתנה דו״ח לא חוקי לשליחים
השוטרת שנתנה דו״ח לא חוקי לשליחים
השוטרת רושמת את הדו"ח לשליחים
משהשוטרת לא מאמינה לזוג, הם מציעים לה להתקשר ללקוחה וכך נוצר מצב סוריאליסטי בו השוטרת מוודאת עם הלקוחה שהיא אכן הזמינה אוכל מהמסעדה ואת כתובתה. בתוך כך השוטרת לא מוותרת לזוג וטוענת כי יש חוק לפיו אין צורך ואף אסור לצאת למשלוח ביחד - זאת כאשר אין חוק בעניין. "אין טעם ששניכם תצאו לעשות את המשלוח", אמרה להם בעודם מסבירים לה כי כך תוכל האישה לעלות ללקוחה את האוכל והנהג ימתין ברכב.
השוטרת, שנראה שכבר החליטה מראש שתיתן דו"ח ויהי מה, בוחרת בשלב זה לתת את הדו"ח, בסך 500 שקלים, לבחורה שיושבת ברכב. כאשר השניים מציינים בפנייה שהיא מצולמת היא אף מאיימת לתבוע אותם אזרחית אם הסרטון יעלה לרשתות החברתיות. "כל דבר שאתה תעלה לרשתות החברתיות, אתה עלול להיתבע על ידי בתביעה אזרחית", היא מאיימת על הצלם.
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בהתאם לתקנות, מסעדות רשאיות לבצע משלוחים ולכן במקרה זה נסיבות מתן הדו"ח הועברו לבחינה. אם יתברר כי נפלה טעות בשיקול הדעת בעת מתן הדו"ח, הוא יבוטל לאלתר".