נתניהו גייס את הרצל למאבק בקורונה - המסכה נגנבה

אלמוני גנב את המסכה שאותה הניח לפני כשבועיים ראש הממשלה בנימין נתניהו על פסלו של חוזה המדינה בנימין זאב הרצל, שמוצב בכניסה לבניין המשרד.
נתניהו פרסם סרטון ובו גייס את הרצל "לסייע במאבק בקורונה". הוא בחר לעטות את המסכה על פסלו כדי להעלות את המודעות לחבישת המסכות. הוא הסביר: "חשבתי שאני חייב לגייס עוד כוחות כדי לשכנע אתכם שחייבים ללכת עם מסיכה והחלטתי לגייס את הפרזנטור הכי טוב שהיה לעם היהודי בעת החדשה וזה מה שאני עושה עכשיו". אלא שלפני כמה ימים כאמור המסכה נגנבה.
1 צפייה בגלריה
רה"מ נתניהו מגייס את הרצל למלחמה בנגיף קורונה
רה"מ נתניהו מגייס את הרצל למלחמה בנגיף קורונה
נתניהו שם את המסכה על פני פסלו של הרצל
הדבר הכעיס מאוד את ראש הממשלה ובכירי משרדו שהורו לפתוח בבבדיקה כדי לגלות מי הסיר את המסכה מהפסל. מחלקת הביטחון של המשרד פנתה ליועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית פרגו ברנע, בבקשה שתאפשר להסתכל בצילומי מצלמות האבטחה של המשרד כדי לראות מי האלמוני או האלמונים שגנבו את המסיכה מהסמל הציוני. אלא שפרגו ברנע הטילה וטו בנימוק שאין מדובר בעניין ביטחוני ויש חשש לחדירה לפרטיות של עובדים.
הפרשה מסעירה את העובדים במשרד וחלקם אף מספרים כי הם חוששים לפגיעה בפרטיותם אם יינתן אישור להסתכל במצלמות. קב"ט המשרד לא ויתר על אף הווטו שהטילה פרגו ברנע וערער בפני הלשכה המשפטית על ההחלטה. הוא דרש לקבל אישור להשתמש בצילומים. ממשרד ראש הממשלה לא נמסרה תגובה.