זירת הרצח באילת
(צילום: מאיר אוחיון, דובר המשטרה)

הלם בראשה של אחותו עם סיר ואחר כך חנק אותה למוות עם שרוך: ג'ומענה קייסי בת ה-35 מאילת נרצחה בחודש שעבר על-ידי אחיה, תושב מזרח ירושלים, כי לא הסכים לאורח חייה אחרי שנפרדה מבעלה. כך עולה מכתב האישום שהוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.
לפי הפרקליטות, פלאח הגיע ב-26 במאי בשעות הלילה לביתה של אחותו, וכששמע אותה משוחחת בטלפון עם גבר אחר ניגש למטבח, לקח סיר והיכה בראשה. ג'ומענה ניסתה להדוף את אחיה ואף שרטה אותו תוך כדי המאבק שהתנהל בזמן שבנה בן השנה נכח במקום. היא הצליחה לברוח מביתה אך פלאח משך אותה בחזרה - וחנק אותה למוות באמצעות שרוך של נעל.
2 צפייה בגלריה
חשד: אישה נרצחה באילת, אחיה נעצר לחקירה
חשד: אישה נרצחה באילת, אחיה נעצר לחקירה
דירתה של ג'ומענה
(צילום: מאיר אוחיון)
2 צפייה בגלריה
חשד: אישה נרצחה באילת, אחיה נעצר לחקירה
חשד: אישה נרצחה באילת, אחיה נעצר לחקירה
(צילום: מאיר אוחיון)
שעות ספורות לאחר מכן התייצב פלאח בתחנת המשטרה באילת והצהיר שרצח את אחותו. השוטרים איתרו את גופתה של ג'ומענה בביתה ואת בגדיה המגואלים בדם, כמו גם בגדיו של פלאח, בפח האשפה.
במהלך החקירה חזר פלאח מהודאתו, ונשלח להסתכלות פסיכיאטרית בהחלטת הפרקליטות, וטרם התקבלה חוות דעת על מצבו. המשטרה עצרה גם את הפרוד של האישה בחשד לקשירת קשר לרצח, והחוקרים סברו כי הוא היה זה ששידל את אחיה לרצוח אותה, אך לא נאספו די ראיות על מנת להגיש נגדו כתב אישום.
מהמשטרה נמסר כי "המשטרה פעלה בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לבסס את התשתית הראייתית נגד החשוד ברצח אחותו, ותמשיך לפעול כלפי אלה הנוקטים אלימות נגד נשים באפס סובלנות ותביא למיצוי הדין עימם".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.