2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בבני ברק
זירת התאונה בבני ברק
לילה קטלני בדרכים. זירת התאונה בבני ברק
(צילום: אהרון פישר תיעוד מבצעי מד"א)
הולך רגל כבן 50 נהרג הלילה (בין רביעי לחמישי) מפגיעת רכב בכביש 4 סמוך לצומת שומרת שבגליל המערבי, צפונית לעכו. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. בתאונה אחרת בברחוב הרב שפירא בבני ברק נפצע אנושות רוכב אופנוע כבן 30 בתאונת דרכים עם משאית. הוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה תוך ביצוע פעולות החייאה, ושם נקבע מותו.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בבני ברק
זירת התאונה בבני ברק
נקבע מותו של רוכב האופנוע שנפצע אנושות מפגיעת משאית
(צילום: אהרון פישר תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על תאונת הדרכים בכביש 4 התקבל בשעה 00:42 במוקד 101 של מד"א במרחב אשר. נכתב כי "הולך רגל נפגע מרכב סמוך לצומת שומרת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 50 ללא סימני חיים וקובעים את מותו".
פראמדיק מד"א רומן בלומקין שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו ראינו על הכביש גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".
מאוחר יותר, דווח כאמור על תאונת דרכים בין אופנוע למשאית בבני ברק. הדיווח התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב דן בשעה 03:11 על "רוכב אופנוע שנפגע ממשאית ברחוב הרב שפירא, בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון גבר כבן 30 במצב אנוש תוך פעולות החייאה".
חובש רפואת חירום במד"א אשר גרייבר תיאר את זירת התאונה. "על המדרכה בסמוך לאופנוע שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית", סיפר. "העלנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עיסויים, הנשמה ומתן תרופות ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים בלינסון כשמצבו אנוש".
המשטרה עדכנה כי מותו של רוכב האופנוע נקבע בבית החולים. נמסר כי "כוחות משטרה ובכללם בוחני תנועה במקום מכווינים את התנועה וחוקרים את נסיבות האירוע".
פורסם לראשונה: 04:40, 30.07.20