נער כבן 13 נהרג הערב (ד') מפגיעת רכב סמוך למסגד נוסיראת בבאקה אל גרבייה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו.
האירוע דווח בשעה 20:58 למרחב שרון. המשטרה עיכבה צעיר כבן 19 החשוד בדריסה, ובוחני התנועה בודקים את נסיבות התאונה.

השבוע: בן 9 נהרג על אופניו באשקלון

ביום שני נדרס למוות הילד דוד אוחיון, בן 9, בידי משאית באשקלון, בעת שרכב על אופניו. מותו נקבע במקום. רפי אוחיון, בן דודו, סיפר: "דוד יצא לרכב יחד עם אחיו, רפאל בן ה-7. הם לא יצאו הרבה מהבית בגלל הקורונה. זה היה הבילוי היחידי שלהם, קצת להתאוורר. יצאו לסיבוב אופניים מאה מטר מהבית".
בשלב ראשון עדכנה המשטרה שנהג המשאית, בני סעדון (60) נמלט. אולם סעדון חזר לזירה כשעה וחצי לאחר התאונה, נלקח לחקירה והבהיר כי לא ניסה להימלט: "לא ראיתי שדרסתי את הילד והמשכתי כרגיל בעבודה. לא ברחתי". לפני שנתיים נהרג אחיו של הנהג, יגאל סעדון, בתאונת פגע וברח בעת שרכב על אופניים חשמליים במושב ברכיה שבמועצה האזורית חוף אשקלון.
אחרי התאונה ביקשה רחלי, אמו של דוד בן ה-9, להתקשר לאשתו של נהג המשאית הפוגע ואמרה לה: "אני לא כועסת עליו ולא רוצה שיחיה בתחושת אשמה". אשתו של נהג המשאית שפגע עם רכבו בילד השיבה: "אני מבקשת סליחה, איבדתם בן והוא לא יחזור. נחיה עם זה כל חיינו".