2 צפייה בגלריה
גבי ברבש
גבי ברבש
גבי ברבש
(צילום: אוראל כהן)
יומיים לאחר הפרסום הראשון ב-ynet ולפיו מנכ"ל איכילוב ומשרד הבריאות בעבר, פרופ' גבי ברבש, נועד לאחרונה כמה פעמים עם יו"ר ימינה נפתלי בנט ושוחח איתו על האפשרות להצטרף לחיים הפוליטיים, הודיע הערב פרופ' ברבש כי החליט שלא להיכנס לחיים הפוליטיים. "התלבטתי אם להיכנס לפוליטיקה והחלטתי שלא", אמר פרופ' ברבש, "זה סופי".
כל מה שצריך לדעת על בחירות 2021 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet
ברבש נפגש אתמול בתל אביב עם מספר 2 בימינה, ח"כ איילת שקד, ודן איתה באפשרות להצטרף לימינה. בשיחות עם בנט לא מסר ברבש תשובה סופית.
אם ברבש אכן היה מצטרף לימינה, הוא ככל הנראה היה מועמד לתפקיד שר הבריאות מטעם המפלגה, ללא נגיעה לפוליטיקה.
פרופ' ברבש היה מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב במשך כ-20 שנה ומנכ"ל משרד הבריאות בסוף שנות ה-90. הוא דוגמה לאחד האישים הבולטים שבמפלגות השונות מנסים לגייס לנוכח הרקע הרפואי שלהם, בצל המשבר.
2 צפייה בגלריה
אביר קארה נפתלי בנט
אביר קארה נפתלי בנט
אביר קארה ונפתלי בנט
בתוך כך, אביר קארה, מייסד תנועת העצמאים "אני שולמן", הודיע היום על הצטרפותו למפלגת ימינה. ה"שולמנים" צפויים לקבל חמישה שריונים בשתי העשיריות הראשונות ברשימה.
"אנחנו צריכים לקחת את הדברים שלנו ולתרגם אותם שלב אחד קדימה", אמר קארה בשיחת זום עם בנט. חייבים להמשיך בריצת המרתון, אי אפשר להשתמש באותם פוליטיקאים ישנים, אי אפשר להשתמש באותה ממשלה. הצלחנו להביא לכך שבכנסת הבאה לא יהיה 'שולמן' אחד, קיבלנו החלטה להצטרף עם חמישה נציגים למפלגה הטובה ביותר וזאת שהולכת להיטיב כמה שיותר עם עצמאים".