3 צפייה בגלריה
ראמי אבו דלאם, סוהיר חסן, חאמד חוסין
ראמי אבו דלאם, סוהיר חסן, חאמד חוסין
מימין: ראמי אבו דלאם, סוהיר חסן וחאמד חוסין
ראמי אבו דלאם (41) מג'דיידה-מכר, סוהיר חסן (37) מסאג'ור וחאמד חוסין (21) מבענה הם שלושת הגברים שנמצאו לפנות בוקר ללא רוח חיים בדרך עפר במטעים סמוך לשמורת תל דן שבעמק החולה. על גופותיהם נמצאו סימני ירי. במשטרה חושדים כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים. טרם נעצרו חשודים במעשה.
זירת הרצח

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לשטח נאלצו לקבוע את מותם במקום. המשטרה מסרה כי כוחות רבים הגיעו לזירה ופתחו בסריקות אחר חשודים, שטרם נלכדו.
קרוב משפחתו של ראמי אבו דלאם אמר: "אני לא יודע מה קרה שם, הוא יצא ולא חזר. זה היה מאוד מפתיע לשמוע שהוא נרצח. אנחנו לא יודעים מי יכול היה לעשות את זה, נקווה שהמשטרה תגיע לרוצחים".
קרובי משפחתו של חאמד אבו חוסין מהיישוב בענה אמרו: "אנחנו לא יודעים מה הוא עשה בשביל שירצחו אותו. אנשים נרצחים בלי שאף אחד יודע מה הרקע לרצח. הגענו למצב שכולנו בסכנת חיים".
3 צפייה בגלריה
זירת זירה רצח 3 עברינים נרצחו ב גליל העליון
זירת זירה רצח 3 עברינים נרצחו ב גליל העליון
שוטרים בזירה
(צילום: דוברות המשטרה)
3 צפייה בגלריה
תיעוד: הזירה שבה השלושה נמצאו
תיעוד: הזירה שבה השלושה נמצאו
מקום הירי

הפרמדיקים יונתן לנקרי וטארק הייב ממד"א שחזרו: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדרך עפר ושם ראינו שלושה גברים מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות. הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".
לפני חמישה ימים, בלילה שבין שני לשלישי, אדם אמון בן ה-20 מירכא נרצח ביריות ביישוב שבו הוא מתגורר. רק לפני כחודש נרצח קרוב משפחתו, מנהל אמון, בן 62, גם כן ביריות.
מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 90 בני אדם. את רוב מקרי הרצח המשטרה טרם פענחה.