תיעוד ממצלמות האבטחה בפעוטון

סייעת בפעוטון בעיר בשפלה תועדה מפעילה כוח כלפי הילדים, אך בשלב זה טרם זומנה להיחקר. לאחר שהמקרה דווח בתחילת השבוע, החומרים נבחנים כעת במשטרה, והחקירה נמצאת בראשית דרכה. ל-ynet נודע כי הסייעת פוטרה בעקבות פניית ההורים למנהל הפעוטון, אך עברה לגן אחר.
3 צפייה בגלריה
תיעוד של סייעת מתעללת בפעוטים באזור השפלה
תיעוד של סייעת מתעללת בפעוטים באזור השפלה
"ידעה שיש מצלמות". האירועים בפעוטון
הסיפור החל לאחר שאחת האימהות בפעוטון הגיעה ביום חמישי האחרון לאסוף את בנה. האם, שהמתינה במטבח הגן, שמעה את הסייעת צועקת על הילדים. היא חשדה שמשהו לא כשורה, ובערב התיישבה מול מצלמות הפעוטון - שם ראתה את הסייעת מפעילה לכאורה כוח כלפי הפעוטות.
האם הודיעה על שראתה ליתר ההורים, וביחד הם החליטו לגשת למנהל הפעוטון עם הסרטונים. המנהל השעה את הסייעת ופיטר אותה לאחר מכן.
האם, אשר חשדה שמשהו לא כשורה התיישבה מול מצלמות הפעוטון בערב וראתה לטענתה שהסייעת מתנהגת באלימות כלפי ילדי הגן. האם הודיעה לשאר ההורים על המקרה ביחד הם החליטו לגשת למנהל הגן עם הסרטונים. המנהל השעה אותה ומאוחר יותר פיטר אותה מהגן.
3 צפייה בגלריה
תיעוד של סייעת מתעללת בפעוטים באזור השפלה
תיעוד של סייעת מתעללת בפעוטים באזור השפלה
"הגננת צריכה לבדוק את הצוות בציציות". תיעוד ממצלמות האבטחה
"התחושות קשות מאוד", סיפרה אחת האמהות. "אם לא היו בפעוטון מצלמות, לא היינו עולים על זה. מה שמפליא זה שהיא ידעה שיש מצלמות ועדיין עשתה את מה שעשתה. כאמא, זו תחושה נוראית לראות את זה, הוצאנו את הילד מהגן מיד".
לדברי האם, "מנהלי הפעוטון פגעו לנו באמון. עצם העובדה שהם לא בדקו את האישה הזו, ונתנו לה לטפל בעשרה ילדים בני פחות משנה וחצי, מוכיחה לי שאין לי אפשרות להישאר. אנחנו מודים לאלוהים ולאותה אמא שתפסה את האירוע בזמן".
אם אחרת בגן אמרה ל-ynet כי רק עכשיו היא מבינה את חשיבות המצלמות. "כשיש מצלמות ומעורבות הורית, זה עדיין לא פוטר את בעלי הגן או הגננת לבדוק בציציות את הצוות ולעקוב אחר ההתנהגות כשהדלת בחדר נסגרת", אמר. "זה לא תפקיד של ההורים לפקח ולדווח לבעלים או לגננת בשום מקרה, בניגוד לסיפור כרמל מעודה וציפי דוד".