עוד פרישה מממשלת נתניהו: שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי הודיע היום (ו') ליו"ר כחול לבן בני גנץ על כוונתו לפרוש מהממשלה. בהודעה נאמר כי "השניים שוחחו וסיכמו ביניהם על תהליך פרישה מסודר וחפיפה, במיוחד בהקשר של קבינט הקורונה וצוות 19", צוות המומחים המייעץ לשי.
בשבוע שעבר הודיע שי כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת במסגרת כחול לבן. אז אמר כי יעמוד לרשות קבינט הקורונה ושרי כחול לבן בקבינט, "ככל שיידרש". בימים הקרובים צפוי שי להודיע על הצטרפות למסגרת פוליטית אחרת.
2 צפייה בגלריה
יזהר שי
יזהר שי
השר יזהר שי
(צילום: הדר יואביאן )
2 צפייה בגלריה
זאב אלקין
זאב אלקין
אלקין. גלנט ושטייניץ ימלאו את תפקידיו
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הבוקר אישרה הממשלה שורת שינויים בתפקידי השרים - לאחר פרישות קודמות. שר החינוך יואב גלנט ימלא את מקום השר להשכלה גבוהה ומשלימה ושר האנרגיה יובל שטייניץ ימלא את מקום השר למשאבי המים. זאת, בעקבות פרישתו של השר זאב אלקין, שעבר מהליכוד לתקווה חדשה של גדעון סער.
לאחר עזיבתה של מירב כהן מכחול לבן ליש עתיד ופרישתה מתפקיד השרה לשוויון חברתי, אישרה הממשלה כי שר העבודה והרווחה איציק שמולי ימלא גם את תפקידה.
כמו כן, אישרה הממשלה שינויים בהרכב ועדות השרים, באופן הבא: השרות אורית פרקש הכהן ועומר ינקלביץ׳ ימונו לחברות בקבינט הקורונה, והשר אופיר אקוניס ימונה לחבר בוועדת השרים לענייני מדע וטכנולוגיה.