הקטטה באולם האירועים במהלך חגיגות העצמאות

קטטה המונית והשלכת כיסאות: עשרות צעירים שחגגו אמש (רביעי) את יום העצמאות באחד מאולמות האירועים באזור התעשייה של אור יהודה, התעמתו עם העובדים - ובמקום התפתחה סמוך לשעה שתיים לפנות בוקר מהומה שכללה השלכת כיסאות וקטטה אלימה. הרקע לאירוע, כך לפי בעל האולם, הוא בקשתם של העובדים לסיים את החגיגות. צפו בתיעוד.
1 צפייה בגלריה
קטטות באולמי גני סאם באור יהודה
קטטות באולמי גני סאם באור יהודה
"אנשים פורעי חוק". מתוך התיעוד
מהפרטים הידועים עד כה, באירוע, שהכניסה אליו תומחרה ב-200 שקל לאדם ו-350 שקל לזוג, השתתפו שני זמרים והוגש כיבוד לחוגגים. "מה שקרה זה שהאירוע נגמר, הכל היה בסדר. נשארו חוגגים שהתחילו לשיר, לרקוד ולקפוץ על השולחנות", סיפר בעל האולם ל-ynet. "הילדים התחילו לזרוק כיסאות אחד על השני כי לא הסכימו ללכת בסוף המסיבה". לדבריו, עובדי המקום נאלצו להזמין את המשטרה כדי להפסיק את המהומה. "אנשים שותים שתייה חריפה ולא שולטים על עצמם", ציין בעל האולם. "שום דבר לא יעזור, אנשים פורעי חוק. עצוב שככה מסיימים את החגיגה. אנחנו עם מיוחד, זה בטוח".
במשטרה ציינו כי "עם קבלת הדיווח אודות קטטה רבת משתתפים במסעדה שבאור יהודה, הגיעו שוטרים למקום ומיד פתחו בחקירת מקרה האירוע תוך איסוף ממצאים לבחינת הנסיבות וזימון בעלי המקום לשימוע. החקירה בראשיתה ואנו נמשיך לבצע את כלל הפעולות במטרה להגיע לחקר האמת".
בכתבה זו שולב סרטון שהופץ ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום.