2 צפייה בגלריה
הילדה ביום חתונתה, לפני שהמשטרה עצרה את האירוע
הילדה ביום חתונתה, לפני שהמשטרה עצרה את האירוע
הנערה ביום חתונתה, לפני שהמשטרה עצרה את האירוע
לאחר שזוג הורים חרדים מירושלים נעצרו ביום רביעי האחרון, בעקבות כוונתם להשיא את בתם בת ה-14 עם בן 24 שלטענתם "התאהבה בו", המשטרה חקרה אתמול (ראשון) את הצעיר בחשד לעבירה של נשיאת נערה שלא כדין. במקביל, הנערה שתחילה לא נמצאה ואותרה אתמול, נחקרה גם כן, והועברה לטיפול שירותי הרווחה בעיר.
החקירה בנושא, המתנהלת בשבוע האחרון, החלה בעקבות מידע שהגיע למשטרה שלפיו הצעיר עומד לשאת את בת ה-14. בשל חשדות אלו, בשבוע שעבר נחקרו גם הורי הנערה - ששוחררו למעצר בית - וכן גורמים נוספים החשודים במעורבות בפרשה.
עורך דינו של האב, אלון אייזנברג, סיפר בדיון שנערך בשבוע שעבר לאחר מעצר ההורים כי בין הילדה לבין הצעיר "נרקם קשר של אהבה". לדבריו, "הילדה בוגרת באישיותה לפי דברי האבא, והוא נתן לזה יד. הוא הבין שזה חריג - אבל לא פלילי. הבת רצתה את זה ולחצה עליו. היא התאהבה במישהו וסחפה את כל המשפחה לדבר הזה".
2 צפייה בגלריה
"בין השניים נרקם סיפור אהבה". אילוסטרציה
"בין השניים נרקם סיפור אהבה". אילוסטרציה
"בין השניים נרקם סיפור אהבה". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
לפי החשד, ההורים תכננו לקיים את החתונה בשבוע שעבר, אך כוחות משטרה הגיעו לבית, עצרו את האירוע ועיכבו אותם לחקירה. המשטרה ביקשה להאריך אז את מעצרם בחמישה ימים, והסבירה כי "יש עילת מעצר בשל חשש משיבוש הליכי חקירה".
השופט אלעזר ביאלין מבית משפט השלום בירושלים ציין באותו דיון כי הודאתו של האב וסעיפים נוספים מעידים על "חשד סביר", ואף על אפשרות לשיבוש הליכי חקירה. עם זאת, הוא החליט לשחרר את האב למעצר בית במקום שאינו ביתו, בכפוף לתנאים מגבילים ובהם בין היתר איסור על יצירת קשר עם הבת.