סנגורו של הנאשם בבית המשפט
(צילום: שמיר אלבז)

כחודש לאחר תקיפה מינית של אישה עיוורת בת 81 בדירתה בחיפה הוגש הבוקר (יום א') כתב אישום נגד אחמד חטיב, בן 26 מהיישוב עילוט, שנעצר כשבוע לאחר המעשה. מהאישום עולה כי במהלך המאבק נשכה הקשישה את התוקף. הפרקליטות מציינת כי בידיה DNA של הנאשם שנמצא על הסדין והכרית, טביעות אצבע באזור המרפסת וצילומי אבטחה של הנאשם.
כתב האישום הוגש לבית המשפט על ידי פרקליטות מחוז חיפה, והוא מייחס לחטיב מעשה סדום ואונס. במקביל הוגשה בקשה להארכת מעצר עד תום ההליכים. סנגוריו של חטיב טוענים שהוא מודה שפרץ לדירה "על רקע שימוש בסמים", אך מכחיש את התקיפה המינית.
1 צפייה בגלריה
החשוד בבית המשפט
החשוד בבית המשפט
חטיב בעת הארכת מעצרו בבית המשפט
(צילום: אחיה ראב"ד )
חטיב בהארכת מעצרו בבית משפט השלום
(צילום: אחיה ראב"ד )

האירוע התרחש בלילה שבין 2 ו-3 באוגוסט. הנאשם, נטען, הגיע לדירתה של הקשישה לאחר שטיפס לגג הבניין שבו היא מתגוררת ועבר בין המרפסות. הוא נכנס יחף דרך דלת המרפסת שהייתה פתוחה ועבר בסלון, שם לן מכר של הקשישה. הוא גנב כמה פריטים, ובהמשך הגיע לחדרה של בעלת הבית. הוא נשכב עליה, וכאשר התנגדה מנע ממנה לזוז, ביצע בה מעשי סדום ואנס אותה.
בכתב אישום צוין שהאישה לא צעקה במהלך האירוע משום שפחדה מהנאשם. בשלב מסוים היא אמרה לו שהיא מעוניינת ללכת לשירותים, ואז ברחה מהחדר. היא העירה את המכר שבסלון והוא ניסה לעכב את התוקף בעוד האישה מתקשרת למשטרה. הנאשם ברח בסופו של דבר ונעצר בהמשך אותו שבוע על ידי המשטרה.
בחקירתו אישר חטיב שנכנס לדירה אולם טען כי היה תחת השפעת סמים ונכנס כדי לשתות תה.
עו"ד משה גלעד, שמייצג את חטיב עם עו"ד זיו גלעד, אמר: "הוא מכחיש את עבירות המין והודה שהתפרץ לדירה. לצערי בישראל יש נטייה לשפוט אדם עוד בחוצות העיר באמצעות מערכות העיתונים. אני מציע לכולם – בין אם מדובר בעבירות חמורות ובין אם בעבירות קלות יותר – לחכות לבית המשפט. טרם קראתי את חומר החקירה אבל לדעתי הראיות חלשות".