תיעוד: נוסע במהירות - ודורס שוב ושוב את הצעירים

ויכוח סתמי בתחנת דלק בנצרת הוביל לקטטה אלימה שכללה דריסה מכוונת של שלושה צעירים: פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד תושב העיר, בן 22, שבמהלך קטטה בתחנת דלק פז החל לנהוג בפראות, להתנגש ברכבים ולדרוס שלושה צעירים שהתעמתו איתו ועם חברו.
5 צפייה בגלריה
קטטה אלימה בין צעירים בנצרת
קטטה אלימה בין צעירים בנצרת
אחד הצעירים לקח אלה - והמהומה החלה
5 צפייה בגלריה
קטטה אלימה בין צעירים בנצרת
קטטה אלימה בין צעירים בנצרת
קטטה אלימה בין צעירים בנצרת
האלימות התרחשה לפני כשבועיים בשעות הלילה המאוחרות. בתיעוד מהמקום נראה אדם לוקח אלה מתא המטען של רכבו ומתקדם לעבר הנאשם וחברו. לאחר מכן נראה הרכב של השניים נוגח בעוצמה ברכב של הצעירים, ובהמשך מנסה הנאשם במכוון לדרוס צעירים שמנסים לפתוח את דלתו. הוא אף דרס את חברו, בזמן שזה התעמת עם הצעיר שהחזיק באלה.
מחקירת המשטרה עלה כי האלימות החלה לאחר שהנאשם וחברו כעסו על אחד הצעירים ששהו בתחנת הדלק, בגלל "אופי הדיבור" שלו כלפיהם. בשלב מסוים, תקף הצעיר באמצעות אלה את חברו של הנאשם. בעקבות התקיפה הזו, התנגש חברו של הנאשם ברכבו של הצעיר, ואף יצא מהרכב כדי לתקוף אותו. בשלב זה עבר הנאשם למושב הנהג - חרף העובדה שאין לו כלל רישיון נהיגה - והחל לנסוע בפראות, תוך שהוא פוגע במכוון עם חזית הרכב בשלושת הצעירים שהיו במקום ואף עולה עם גלגלי הרכב על אחד מהם. הנאשם גם התנגש ברכבים נוספים שחנו בתחנה כדי לפגוע בצעירים, ולאחר מכן עזב בלי להגיש עזרה לפצועים.
5 צפייה בגלריה
קטטה אלימה בין צעירים בנצרת
קטטה אלימה בין צעירים בנצרת
הקטטה בתחנת הדלק
5 צפייה בגלריה
רכבים שהיו בזירת קטטה אלימה בנצרת
רכבים שהיו בזירת קטטה אלימה בנצרת
רכב חונה שנפגע
שוטרים הוזעקו למקום לאחר קריאה מלחצן המצוקה של תחנת הדלק, וכשהגיעו הבחינו בצעיר פצוע ומדמם ששוכב על הכביש. הם אספו ממצאים, גבו עדויות, הורידו את סרטוני מצלמות האבטחה והחלו בחקירה. אז גילו השוטרים לתדהמתם כי הדריסה הייתה מכוונת, והנאשם - החשוד העיקרי - דרס שלושה צעירים וגרם לפציעתם באורח בינוני.
השוטרים ביקרו בבתי החולים בנצרת, שאליהם הגיעו הפצועים מהאירוע. בבית החולים האנגלי הם הבחינו בנאשם, שהיה נראה לחוץ ובגילופין, ובאדם שהיה איתו ברכב. לאחר מכן איתרו השוטרים את הרכב שהיה מעורב בדריסה, וזיהו כי בחלקו הקדמי והאחורי יש כתמי דם. ברכב עצמו אותרו בקבוקי בירה.
לאחר שקיבל טיפול רפואי בבית החולים, הנאשם נעצר, ובית המשפט נעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו עד להגשת כתב האישום נגדו היום.
פרקליטות מחוז צפון, שבחנה את הראיות, הגישה כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי בנצרת בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, חבלה במזיד ברכב ונהיגה ללא רישיון נהיגה. היא ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים נגדו. מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות, ונמשיך לפעול למעצרם ולהבאתם לדין של אותם עבריינים הפוגעים בשגרת החיים הנורמטיבית".