3 צפייה בגלריה
נסיון לשדוד אישה מבוגרת בירושלים
נסיון לשדוד אישה מבוגרת בירושלים
זירת ניסיון השוד בירושלים
תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו נעצר היום (ב') לאחר שהגיע בצהריים לביתה של רחל (שם בדוי) בת ה-80 במרכז העיר, ניסר עם מסור חשמלי את סורגי החלון ונכנס דרכו לתוך הבית. "הוא נכנס ואמר ישר 'כסף כסף כסף. אני יודע שיש פה הרבה כסף. אם תתקשרי למשטרה אני אהרוג אותך'", שחזרה ל-ynet רחל בת ה-80, שחיה לבדה כבר כמה שנים.
לאחר שנכנס לבית אחז הפורץ ברחל, הצמיד את שתי ידיה וחבט בפניה, שנותרו נפוחות כתוצאה מהתקיפה. הוא לקח לה את הטלפון, איים עליה שלא תתקשר למשטרה וחבט בה שוב. הפורץ החל להסתובב בתוך הבית, שבר את מצלמות האבטחה וחיפש כסף.
3 צפייה בגלריה
נסיון לשדוד אישה מבוגרת בירושלים
נסיון לשדוד אישה מבוגרת בירושלים
הסורגים המנוסרים בבית בירושלים
"פחדתי שהוא ידקור אותי, אז הצעתי לו קפה והבאתי לו קופת צדקה כדי שיעזוב אותי", סיפרה. "הוא עזב לאחר שמצא רק כמה שקלים והבין שאין לו מה לחפש כאן. הצלחתי ליצור קשר עם הבן שלי, שהזעיק את המשטרה".
רחל לא נרגעה מהאירוע וכעת מפחדת להישאר לבד בבית שבו היא חיה כבר 35 שנה. "אני מפחדת להישאר לבד, לא מאמינה לשום דבר. מפחדת לישון בבית. אני חושבת לעזוב כדי לא לחיות לבד. זה רעיונות שכל הזמן עולים והילדים מציעים זאת".
בנה של רחל החליט להישאר לישון עם אמו הלילה. "אני מאמין שהיא תצא מזה. הפעם זה הסתיים בצורה כזאת, אבל זה יכול היה להסתיים רע מאוד". המשטרה פתחה בחקירה, ולאחר איסוף ראיות וממצאים היא הגיעה אל החשוד, שנעצר והועבר לחקירה.
הבן מספר כי המשטרה פעלה בצורה יוצאת מן הכלל. "הם השתלטו על האירוע ואיתרו את החשוד מהר מאוד. היו הרבה פריצות כאן בעבר שהפורצים יצאו ללא כל עונש. אנחנו התקנו מצלמות אבל זה לא מספיק, צריך לרשת את כל העיר כמו בעיר העתיקה. אמא שלי התנהגה בתושייה ובחכמה כדי שיעזוב אותה ויבין שאין לו הרבה מה לחפש כאן".