שמוליק, גבר בן 58, חזר בשבוע שעבר לישראל אחרי שחלה בארה"ב בקורונה והחלים. בשונה מהזמר עומר אדם, שהזמין הסעה פרטית והזמין בדיקה סרולוגית שהגיעה עד אליו ואפשרה לו לחמוק מבידוד, שמוליק נאלץ בלית ברירה להזמין בדיקה סרולוגית מבית החולים אסף הרופא, וגם לאחר שקיבל תשובה כי הוא רשאי לצאת מבידוד לא הסכימו במלונית לשחררו בגלל הליכים בירוקרטיים. שמוליק נשאר במלונית כיממה לאחר שהובא מנתב"ג בכפייה.
למרות שחלה בקורונה בארה"ב והחלים, נאלץ לשהות במלונית קורונה
(צילום: שמוליק חו"ל מהודר)

בהמשך קיבל שמוליק למייל אישור רשמי ממשרד הבריאות שהוא פטור מבידוד, אך במלונית סירבו לשחררו בטענה שעליהם לקבל את הפטור ישירות אליהם מוועדת החריגים שטרם התכנסה.
רק בשעות הבוקר, יממה אחרי שהגיע לישראל, הורשה שמוליק לצאת לדרכו. בתיעוד שהגיע לידי ynet נראה שמוליק מנסה לדבר על ליבו של נציג פיקוד העורף במלונית "ג'רוזלם גולד" בירושלים שם הוא הודה כי עליו להישאר במלונית על אף הפטור שיש ברשותו. "אני צריך לקבל אישור ממשרד הבריאות דרך ועדת החריגים ולא יכול לקבל ממך בקשה כמבודד", אמר נציג פיקוד העורף לשמואל הנסער.
קיבל הנחת סלב? עומר אדם בנתב"ג
(צילום: סתיו יוגב)

1 צפייה בגלריה
עומר אדם בנתב"ג
עומר אדם בנתב"ג
אדם (מימין) בנתב"ג
(צילום: סתיו יוגב)
"משרד הבריאות אולי שלח לך מייל אבל הוא לא שלח אלינו ולכן לא נוכל לשחרר אותך. הם לא פנו אליי בצינורות המקובלים ולכן אני לא יכול לשחרר אותך. רק אם יפנו אלי בצינורות המקובלים דרך הוועדה נוכל לשלוח אותך לדרכך".
לאחר שנחשף ב-ynet כי הזמר עומר אדם השתחרר ממלונית באמצעות קשרים ובדיקה שהזמין ישירות להסעה הפרטית שלקחה אותו מנתב"ג אמר שמוליק כי "כולם שווים בפני החוק, אבל כנראה שיש שווים יותר".
שמוליק ציין כי אם היו מרשים לו לא להיכנס למלונית ולבצע את הבדיקה בחוץ הוא יכול היה להיות בבית תוך 5 שעות בלבד. "לי אמרו ברגע ההגעה שאם אני לא נכנס פנימה אני אקבל קנס של 5,000 שקלים וזה יכול להגיע גם ל-10 אלף שקל", אמר. "זה ברור שיש לו קשרים שזירזו לו את התוצאות לוקחות מינימום שעתיים. מאוד מפריע לי שאני הייתי חייב לעבור ועדה ואילו הזמר ביצע את הבדיקה באוטובוס והשתחרר לביתו מיד".
הוא הוסיף: "ההרגשה שלי היא שלמרות שהיה לי פטור ביד ממש כלאו אותי כליאת שווא למרות שהיה לי אישור רשמי ללכת הביתה. ברגע שאתה נכנס למלונית הדרך החוצה מאוד מסורבלת".