2 צפייה בגלריה
תחנת רכבת נתניה
תחנת רכבת נתניה
רכבת ישראל
(צילום: AFP)
רכבת ישראל הודיעה היום (שלישי) שתחדש מחר את פעילותה כמתוכנן בקו הנגב המערבי, מדרום לתל אביב. ואולם, בהתראה של יום, הודיעה הרכבת כי הפתיחה לא תכלול את תחנות בת ים יוספטל, חולון וולפסון וצומת חולון שיישארו סגורות לשירות עד להודעה חדשה. הרכבות לא יעצרו בתחנות אלו לטובת המשך קידום פרויקט חשמול הקו לאשקלון.
ברכבת מבטיחים בתמורה לנוסעים שמסוף הרבעון השלישי של שנה זו - יוכלו ליהנות משירות של רכבות חשמליות בקו שיחסכו זיהום אוויר, רעש ותקלות תפעוליות.
2 צפייה בגלריה
הרכבת חוזר לפעול מדרום לתל אביב
הרכבת חוזר לפעול מדרום לתל אביב
הרכבת חוזרת לפעול מדרום לתל אביב
(באדיבות רכבת ישראל)
יודגש כי מלבד תחנות בת ים יוספטל, חולון וולפסון וצומת חולון, תנועת הרכבות בקו באר שבע-הרצליה (קו הנגב המערבי וטבעת השרון), תופעל כסדרה. בימי העבודות יתגבר משרד התחבורה את קווי התחבורה הציבורית באזור.
בעקבות עבודות תשתית ברכבת: תושבי הדרום מנותקים | ריאיון עם מנהל אגף תחנות ברכבת ישראל
(צילום: עמית הובר, שמוליק דודפור)

לצד העבודות הקריטיות לחשמול הרכבות, ברכבת ישראל מודיעים לאחרונה על שינויים בהתראה של ימים ספורים בלבד. כך, בהתראה של יומיים נסגרה כל תנועת הרכבות דרומה למשך שלושה שבועות שהסתיימה ביום רביעי שעבר. כמה ימים קודם לסיום העבודות, הודיעו ברכבת, שוב בהתראה קצרה על דחיית פתיחתו של קו הנגב המערבי שייפתח כאמור לתנועה מחר אך שוב, בהתראה קצרה - של יום אחד בלבד - תחנות במרכז הארץ יישארו סגורות לתנועת נוסעים.
בנוסף, רשת הרכבות פועלת באופן חלקי ביותר מאז נכנסה ישראל לסגר השני בחודש ספטמבר האחרון - הושבתו הרכבות משעות הערב והרכבת לא פעילה כלל בסופי השבוע.
לנוסעי הרכבת בימים אלה מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל, בפייסבוק, ביישומון ובמוקד השירות של רכבת ישראל במספר *5770.