1 צפייה בגלריה
מטען חבלה נמצא בבניין מגורים בראשון לציון
מטען חבלה נמצא בבניין מגורים בראשון לציון
האזור בראשון לציון בו נמצא המטען
טכנאי גילה היום (ראשון) במקרה מטען רב עוצמה על תקרת בניין מגורים במערב ראשון לציון. החבלנים נטרלו את המטען ובמשטרה מעריכים כי עבריינים הסליקו אותו לשימוש עתידי.
הבניין ברחוב חיל האוויר שבשכונת פואבלו אספניול במערב ראשון לציון מתנשא לגובה של 27 קומות והפך היום לזירה עמוסת שוטרים, חבלנים ורובוטים. המטען עצמו התגלה רק במקרה, ובכך, אומרים במשטרה, נמנע אסון גדול.
הכול התחיל כשטכנאי הגיע לבניין לצורך התקנת כבלים באחת הדירות בקומה השנייה. כאשר יצא לחדר המדרגות, הבחין בתקרה האקוסטית בדבר מה מוזר. כשהתקרב לראות, ראה את החפץ שעורר את חשדו. למקום הוזעקו שוטרים ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי של המרחב. רק אז התברר כי אכן מדובר במטען חבלה רב עוצמה, שהוסלק בתקרה.
החבלנים סגרו את הזירה, פינו חלק מהדיירים ובמשך שעה ארוכה עמלו על פינוי המטען מחדר המדרגות והעברתו למתקן הובלה מיוחד לצורך פיצוצו. קודם לכן, ינסו במשטרה למצוא טביעות אצבע, אם יש כאלה, על המטען.
ההערכה במשטרה היא כי מדובר בסליק של עבריינים שחשבו כי מדובר במקום בטוח, על אף הסיכון הטמון בכך לדיירים. לעת עתה לא ידוע על אדם שגר בבניין והמטען היה מכוון אליו.