2 צפייה בגלריה
עבד אלמג'יב חסן נאבלסי
עבד אלמג'יב חסן נאבלסי
עבד אלמג'יב חסן נאבלסי
עבד אלמג'יב חסן נאבלסי, פועל בניין כבן 48 מהיישוב בועיינה נוג'ידאת שבצפון, נהרג הבוקר (יום ה') בנפילה מגובה במהלך עבודת שיפוצים בבית פרטי בטבריה. צוות מד"א קבע את מותו במקום. המשטרה חוקרת את המקרה בשיתוף משרד העבודה.
התאונה אירעה סמוך ל-10:00 בווילה שבה עבד נאבלסי ברחוב טרומפלדור בטבריה. מחקירה ראשונית עלה כי הוא נפל ממרפסת בגובה של כארבעה מטרים, שהייתה ללא מעקה. דודו פחימה, פרמדיק מד"א במרחב ירדן, שחזר: "כשהגענו למקום ראינו את הפועל שוכב בתוך אתר הבנייה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב-מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
2 צפייה בגלריה
תאונת עבודה בטבריה
תאונת עבודה בטבריה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדס תגרי, מנכ"לית "הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה', אמרה: "בעת שכלל המשק נכנס להשבתה, ענף הבנייה הוגדר חיוני – אולם נראה שהעובדים שנושאים אותו על כתפיהם אינם זוכים ליחס דומה. אנחנו עדים לעלייה במספר ההרוגים בתאונות עבודה בחודש האחרון, ואנו מונים למרבה הצער 14 הרוגים בתאונות עבודה מתחילת חודש אוגוסט בלבד, מהם שמונה באתרי הבנייה.
"יש לקוות שהמשטרה תחקור ביסודיות תאונה זו, במטרה לבחון אחריות פלילית אפשרית. מטריד לציין שבשנים האחרונות לא הוגש במחוז צפון של המשטרה והפרקליטות, ולו כתב אישום אחד בגין מותו או פציעתו של עובד בתאונות עבודה באתרי בנייה".