1 צפייה בגלריה
עידן חוגי
עידן חוגי
עידן חוגי
(צילום: עמית שעל)
54 חודשי מאסר נגזרו היום (ג') על יחצ"ן המסיבות עידן חוגי, שהורשע בעבירות מין בשלושה נערים בני 15-13. עוד נגזרו עליו מאסר על תנאי ופיצוי של 160 אלף שקל לארבעת הנפגעים, בהם אחד שנמחק בהסדר הטיעון.
לפני שנתיים הודה והורשע חוגי במסגרת הסדר טיעון בשלושה אישומים של עבירות מין בקטינים. הוא ניצל את מעמדו ופגע בשלושתם. כתב האישום המקורי ייחס לו פגיעה בשישה נערים, אולם הוא הורשע בסופו של דבר בפגיעה בשלושה מהם וחויב לפצות אחד נוסף במסגרת הסדר הטיעון, שבו הודה והורשע בנובמבר 2018.
לפי כתב האישום המקורי, הוא ארגן לנערים נופשים והפיק מסיבות לגילי 18-13. בין היתר הוא ארגן נופשים בארץ ובחו"ל, שבמסגרתם העסיק נערים רבים. בכתב האישום תואר כי במהלך מפגשים עם נערים רבים הוא סיפר להם שהוא מחזיק על אודותיהם מידע רב, הציג עצמו כבעל קשרים במשטרה והחזיק תג שוטר, הזמין אותם למסעדות, בילויים וג'קוזי – וכך רכש את אמונם – ובהמשך פגע בהם מינית.
להרשעתו בהסדר הטיעון הצטרפה הכרעת דין נוספת בנובמבר האחרון, בעקבות הודאתו בעבירות של הפרת הוראה חוקית במסגרת הפרת התנאים המגבילים שהוטלו עליו בהליך המעצר שהתנהל במקביל למשפטו. חוגי יצר קשר עם נערים נוספים, לאחד הציע להיכנס לאתר פורנו והוא אף שהה במחיצת נערים, כולל בג'קוזי שם נצמד לגופו של אחד מהם. הוא הורשע גם בהזמנת נערים לשהות במחיצת יצאניות. כל אלה, נזכיר, בזמן שהוא עומד לדין בגין עבירות מין בנערים.
שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב יוסי טופף קבע כי "ככל שמדובר בעבירות מין נגד קטינים הערך המוגן מוגבר והוא נעוץ בחובה להגן על שלמות גופם הנפשית והגופנית. הקטינים מועדים יותר ליפול כטרף קל לעברייני מין בשל גילם, פערי הכוחות המושרשים בין נפגע העבירה ובין מבצעה, תמימותם וחוסר ניסיונם".
עוד קבע: "מידת הפגיעה בערכים החברתיים המוגנים קשה ורבה, וזאת בין היתר בשים לב שמדובר בכמה קורבנות, כולם קטינים, שבמועדי ביצוע העבירות טרם מלאו לשניים מהם 16 ולשלישי 14. הנאשם בערמה ניצל לרעה את האמון שנתנו בו, על מנת להוציא לפועל את זממו ולספק את יצריו". את התיק ניהלה עו"ד ספי ברא"ז יונג מפרקליטות מחוז תל אביב.