זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אישה כבת 40 נהרגה הלילה (א') ועוד שלושה בני אדם נפצעו, אחד מהם באורח קשה, בתאונה חזיתית בין מכונית עם שלושה נוסעים לרכב מסחרי בכביש 293, סמוך למושב פעמי תש"ז בנגב. צוותי מד"א קבעו את מותה של האישה במקום.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בנגב
זירת התאונה בנגב
לפי מד"א, במכונית נסעו שלושה בני משפחה. זירת התאונה בנגב
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על התאונה, באזור נתיבות, התקבל במוקד מד"א בשעה 00:17. ממד"א נמסר כי האישה שנהרגה ישבה במושב שליד הנהג ברכב הפרטי. הנהג, כבן 40, ונערה בת 16 שישבה במושב האחורי נפצעו באורח בינוני והם סובלים מחבלות בראש ובגפיים.
נהג הרכב המסחרי, כבן 60, נפצע באורח קשה. הוא סובל מפגיעה רב-מערכתית אך בהכרה ומצבו יציב. צוותי מד"א פינו את הפצועים לבית החולים סורוקה בבאר שבע.
פרמדיק מד"א נג'יב סאנע סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד. ראינו שני כלי רכב מעוכים על הכביש, באחד מכלי הרכב נסעו שלושה בני משפחה. במושב ליד הנהג נלכדה אישה כבת 40, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק עם חבלה רב-מערכתית ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. נערה בת 16 נלכדה במושב האחורי ובסיוע הכבאים היא חולצה מהרכב בהכרה עם חבלות בראש ובגפיים".
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים חולון נהגת נפצעה אנושות
תאונת דרכים חולון נהגת נפצעה אנושות
הרכב שבו נהגה הצעירה בת ה-25 שנהרגה אמש בחולון
(צילום: ליאור פז תיעוד מבצעי מד"א)
סאנע הוסיף כי "נהג הרכב, גבר כבן 40, יצא בכוחות עצמו עם חבלות בגפיים. ברכב המסחרי נהג גבר כבן 60. הוא היה מעורפל הכרה עם חבלה רב-מערכתית. הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי לכאב, חבישות ומתן נוזלים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים".
אמש נהרגה צעירה בת 25 בתאונת דרכים ברחוב מפרץ שלמה בחולון. מפרטים ראשוניים עלה כי היא התנגשה עם מכוניתה במעקה - שחדר לרכב. תחילה הוגדר מצבה אנוש וצוות מד"א ביצע בה פעולות החייאה, אך לאחר מכן נקבע מותה. ממד"א נמסר כי צעיר נוסף, בן 28, שישב לצד הנהגת, פונה לבית חולים וולפסון במצב בינוני.
מוקדם יותר אתמול, נער בן 13 שרכב על קורקינט חשמלי נפצע באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב משה שרת בחולון. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר עם חבלת ראש. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.