2 צפייה בגלריה
גניבת אבוקדו גליל ים
גניבת אבוקדו גליל ים
מאות קילוגרמים בתא המטען: שלל האבוקדו שנגנב מהקיבוץ
(צילום: דוברות המשטרה)
שני תושבי רמת השרון נתפסו על חם כשגנבו מאות קילוגרמים של אבוקדו ממטעי קיבוץ גליל ים שבשרון. קצינת משטרה המתגוררת בקיבוץ עצרה אחד מהם אחרי שהספיקו למלא את תא המטען והמושב האחורי של מכוניתו בפרי הירוק והמבוקש. החשוד השני נמלט ונתפס כעבור שעות.
על פי החשד אתמול לאור יום הגיעו השניים למטעי האבוקדו בקיבוץ. השניים החנו את הרכב הפרטי בין העצים בלב המטע והחלו לקטוף אבוקדו ולהעמיס את הפירות בתא המטען ובמושבים האחוריים של המכונית.
2 צפייה בגלריה
גניבת אבוקדו גליל ים
גניבת אבוקדו גליל ים
(צילום: דוברות המשטרה)
השניים הספיקו לקטוף יותר מ-600 ק"ג. אנשי הקיבוץ תפסו את השניים על חם, אך אחד החשודים הצליח להימלט. הקצינה שמתגוררת בקיבוץ ולא הייתה בתפקיד הוזעקה למקום ועצרה את החשוד. במקביל הוזעקו למקום שוטרים מתחנת גלילות שלקחו אותו לחקירה.
בחקירתו הודה החשוד במיוחס לו. הוא חשוד בעבירות של גניבה, הסגת גבול, וכניסה לשטח חקלאי. הוא הובא בצאת השבת לבית משפט השלום בתל אביב והמשטרה להאריך את מעצרו בשלושה ימים. בית המשפט דחה את הבקשה והחליט לשחררו למעצר בית למשך שלושה ימים ובערבויות כספיות.
בלילה הצליחו החוקרים לעלות גם על זהותו של החשוד כבן 40 שהצליח להימלט. הוא אותר ונעצר, ובתום חקירתו שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.