זירת התאונה באור עקיבא

שתי תאונות אופנוע קטלניות תוך דקות: הערב (ה') נהרג רוכב אופנוע בכביש 375 ליד ביתר עילית ודקות ספורות לאחר מכן נהרג רוכב אחר, שהחליק ברחוב באור עקיבא.
הדיווח על התאונה סמוך לביתר עילית בין אופנוע לרכב פרטי התקבל בשעה 18:33 במוקד מד"א במרחב ירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הרוכב, בן 27, ופינו לבית החולים שערי צדק שתי נשים שמצבן מוגדר קל.
2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בעוקף חוסאן
זירת תאונת הדרכים בעוקף חוסאן
התאונה ליד ביתר עילית
(צילום: משה חיים יהושע,⁩ זק"א הצלה מבצעי ארצי)
2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים ברחוב עליזה יאנסין באור עקיבא
זירת תאונת הדרכים ברחוב עליזה יאנסין באור עקיבא
התאונה באור עקיבא
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
פרמדיק מד"א אראלי לוי סיפר: "הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לרכב הפרטי. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של הכיבוי, ביצענו בו בדיקות רפואיות. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. שתי נשים מהרכב הפרטי טופלו במקום ופונו לבית החולים כשמצבן קל".
עשר דקות לאחר הדיווח למד"א על תאונה זו, בשעה 18:43 ליתר דיוק, התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב שרון על תאונת דרכים בין אופנוע לרכב פרטי באור עקיבא. מותו של הרוכב בתאונה זו, גבר כבן 30, נקבע במקום. נהג הרכב פונה במצב קל לבית החולים הלל יפה בחדרה, בוחני התנועה הגיעו למקום והמשטרה החלה בחקירת התאונה.
חובש רפואת חירום במד"א ניר זבישינסקי ופרמדיק מד"א ערן אגמון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 שוכב על הכביש שלצדו אופנוע, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות מתקדמות ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".