דודו גינת ואשתו מירב בסרטון משפחתי
(באדיבות המשפחה)

חצי שנה מאז שדודו גינת בן ה-50 מחדרה נפטר מקורונה וחודש מאז שאימו חנה בת ה-70 נפטרה גם היא מקורונה, בני המשפחה מתקשים להתאושש מהטרגדיה הכפולה. "אני מוכנה להתחלף איתו ושאלוהים ייקח אותי ולא אותו. אלוהים עשה את עסקת חייו שלקח אדם מיוחד כמו דודו", סיפרה אשתו מירב.
דודו היה דמות מוכרת בחדרה ובאזור כבעל עסק לצילום אירועים ואף נהג באופן קבוע לסייע לזוגות שהתחתנו ושלא היו בידיהם אמצעים כלכליים והתנדב לצלם אותם בחינם. "שלושה חודשים לפני שמת ערכנו לו מסיבת יום הולדת 50 באולם אירועים", סיפרה מירב.
עוד הוסיפה כי "לא היו לו מחלות רקע, הוא לא היה מעשן, לא שתה אלכוהול, רוכב על הסוס שהיה לו וחבר במועדון רכיבה. לפני שמונה שנים הוא אימץ אשה בעלת מוגבלות שמתגוררת איתנו והיינו אמורים לאמץ עוד שניים אבל בגלל מותו זה בוטל".
4 צפייה בגלריה
דודו גינת ואשתו מירב
דודו גינת ואשתו מירב
דודו גינת ז"ל ואשתו מירב
(באדיבות המשפחה)
4 צפייה בגלריה
דודו גינת שנפטר מקורונה
דודו גינת שנפטר מקורונה
"הייתי מוכנה להתחלף איתו". דודו גינת
(באדיבות המשפחה)
4 צפייה בגלריה
דודו גינת ואמו חנה שנפטרו מקורונה
דודו גינת ואמו חנה שנפטרו מקורונה
דודו ואמו חנה שגם היא נפטרה מקורונה
(באדיבות המשפחה)
מירב סיפרה כי דודו, שהשאיר אחריו חמישה ילדים בהם ילד בן 12, נדבק כנראה בחתונה שצילם. "כאשר הוא הבין שחלה הוא אמר 'אכלתי אותה'. לאחר מכן הגיע החתן אלינו וביקש סליחה שדודו נדבק בחתונה שלו. ליוויתי אותו לבית החולים הלל יפה, הוא היה על הרגליים. זאת הפעם האחרונה שראיתי אותו. אחרי שבוע הוא פונה לבית חולים איכילוב בתל אביב. מצבו כבר היה קשה, התחננו שייתנו לו טיפול ניסיוני אבל לא נתנו. ב-6.9.20 הוא נפטר בבית החולים".
4 צפייה בגלריה
חנה גינת
חנה גינת
חנה גינת ז"ל
(באדיבות המשפחה)
מירב סיפרה בכאב על הקושי שהיא חווה מאז מות בעלה: "מגיל 15 אני איתו. הוא אדם שכל הזמן נותן, אבא מושלם, הוא היה אהבת חיי ובחיים לא אשכח אותו. תמיד אמר שכאשר הוא יידע שהוא הולך למות הוא ייקח אותי איתו כדי שלא אשאר לבד. אני מרגישה שנגמרו לי החיים. הייתי מוכנה להתחלף איתו ושאלוהים ייקח אותי ולא אותו. אלוהים עשה את עסקת חייו כשלקח את דודו, אדם כל כך מיוחד".
לפני חודש נפלה הטרגדיה השנייה על משפחת גינת לאחר שאם המשפחה חנה, אמו של דודו ותושבת פרדס חנה, נפטרה מקורונה. "חנה הייתה חולה במחלה קשה, החלימה והספיקה לעשות מסיבת הודייה. כנראה היא נדבקה ממישהו חולה שנכנס אליה לבית", סיפרה מירב. "חנה אימצה במשך שנים ילדים עם תסמונת דאון ובכל מקום ראיינו אותה על החסד שעשתה. מאז שבנה הבכור דודו נפטר מהקורונה ראינו שהיא איבדה את הטעם לחיים. לאחר שנדבקה היא אושפזה בבית חולים רמב"ם ותוך שבוע נפטרה. היא לא הספיקה להתחסן בגלל המחלה הקשה. אישה חזקה שלחמה בסרטן וניצחה אותו, אבל לא את הקורונה". חנה השאירה אחריה שישה ילדים, נכדים ונינים.