סער פונה למצביעי הליכוד

23 ימים לבחירות, תמונת מצב: יו"ר תקווה חדשה גדעון סער פונה לקהל הליכודי, יו"ר ימינה נפתלי בנט החל לעבוד כדי למנוע זליגת קולות לליכוד, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד מרכז מאמצים במגזרים השונים ובליכוד מגבירים הילוך כדי להחזיר הביתה את כל מי שהתפזרו לאחרונה בין המפלגות השונות.
2 צפייה בגלריה
נפתלי בנט גדעון סער בנימין נתניהו
נפתלי בנט גדעון סער בנימין נתניהו
נתניהו, בנט וסער
(צילום: שאול גולן, אבי מועלם, יואב דודקביץ')
אמש (יום א׳) המשיך סער את הקמפיין להעברת מנדטים מהליכוד. זאת ברקע הידיעות לפיהן נתניהו מרכז מאמץ להחזיר לפחות חמישה מנדטים ממפלגות הימין. סער שחרר אמש סרטון פנייה אישית וישירה לבוחרי הליכוד וקורא להם להצביע תקווה חדשה. "מנחם בגין אמר- מאחורי הפרגוד כולנו בני חורין", אמר סער.
גלית דיסטל-אטבריאן בסרטון של הליכוד

על פי מחקרים פוליטיים שנעשו לאחרונה, חמישה מנדטים מתוך אלה שנמצאים אצל סער הם מצביעי ליכוד לשעבר וישנו פוטנציאל להעברת שני מנדטים נוספים. בתקווה חדשה ינסו לנצל את ההיחלשות של של הליכוד בסקרים השבוע כדי להעביר מצביעים נוספים. הקמפיין הממוקד למצביעי הליכוד צפוי להתנהל באופן ממוקד ברשתות החברתיות כך שהמסר יעבור באופן חד ומזוקק.
2 צפייה בגלריה
ועידת ידיעות אחרונות ו  - ynet  בנייני האומה ירושלים 2021
ועידת ידיעות אחרונות ו  - ynet  בנייני האומה ירושלים 2021
המחקרים מראים כי רוב הימנים סולדים מממשלה עם לפיד
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בליכוד לעומת זאת, לא רק שעסוקים בבלימת ההיחלשות אלא גם עולים להתקפה. בכל הרשתות החברתיות ובאופן ממוקד מופצים הסרטונים המתריעים מפני ממשלה בראשות לפיד. זאת לאחר שהתברר שרוב הציבור הימני סולד מאפשרות לממשלה כזאת.
סרטון בחירות של יש עתיד

אתמול הוציא הליכוד סרטון ובו מספר 10 ברשימה גלית דיסטל אטבריאן מסבירה את ההבדלים בין סער לבנט (שיהיו לדבריה שרים בממשלת לפיד) לבין נתניהו. ככל שיתקרב מועד הבחירות יתחמם הקרב על מצביעי הימין ויהפוך קשה יותר.
בינתיים ביש עתיד עוסקים בעיקר בקמפיינים המגזריים. בשעה שלפיד עורך שיחות זום עם מאות תומכים ביום, מתקיימים מידי יום גם ראיונות והסברה נרחבת במגזר הרוסי והערבי שלפיד זיהה פוטנציאל למנדטים נוספים שם. לפי שעה הוא נמנע מראיונות בתקשורת הכללית אולם הוא צפוי לחזור ולהתראיין בשבועיים הקרובים.
גם במטה ימינה עדיין מגבשים את האסטרטגיה לקראת יום הבחירות וכהכנה לרגע שבו נתניהו יחל באופן אינטנסיבי את הקמפיין להחזרת הימניים לליכוד על חשבון בנט. אתמול בבוקר צוטטו בכירים בימינה כאומרים שבבחירה בין ממשלה עם נתניהו לבחירות חמישיות - יעדיפו בימינה את האפשרות הראשונה.
פורסם לראשונה: 00:02, 01.03.21