רננה חורש, מורה ליוגה בת 58 מתל אביב, עזבה את ביתה ביום רביעי לפנות בוקר ונסעה לדרום הארץ - ומאז נעלמו עקבותיה. בני משפחתה וחבריה של רננה, יחד עם המשטרה, דואגים מאוד לשלומה - בין היתר מכיוון שכיבתה את הטלפון הנייד שלה והשאירה סימנים פסימיים ביותר באחד מאתרי האינטרנט.
2 צפייה בגלריה
רננה חורש נעדרת מתל אביב
רננה חורש נעדרת מתל אביב
רננה חורש
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
רננה חורש נעדרת מתל אביב
רננה חורש נעדרת מתל אביב
תדלקה את הרכבת בצומת פורה שבנגב ביום רביעי לפנות בוקר
חורש ריכזה תחתיה עשרות מתרגלי יוגה ומדיטציה, ובשנים האחרונות נהגה לצאת לתרגולים בטבע. עם זאת, הפעם זיהו חבריה סימנים מטרידים כשיצאה עם רכבה לדרום הארץ, והחליטו לערב את המשטרה. "אחותי מורה ליוגה כבר הרבה שנים, טיפוסים שלעיתים מתבודדים ומביטים פנימה כחלק מהתבוננות עצמית", סיפרה אחותה יסמין ל-ynet. "היא אוהבת את הטבע, יוצאת לטיולים, נסעה הרבה פעמים להודו".
בגלל התקנות שאוסרות על קיום שיעורי יוגה בתשלום בזמן הקורונה, מצבה הכלכלי של חורש החמיר, ויחד עם זאת היא המשיכה להיפגש עם יוגיסטים לתרגולי יוגה משותפים בביתה. ביום רביעי היא הודיעה למתרגלים שהחליטה לבטל את השיעור שתוכנן להתקיים באותו ערב, ומתרגלים שהגיעו בחמישי בבוקר לדירתה הופתעו לגלות בית נעול.
"הם נלחצו מזה והגיעו אליי", סיפרה האחות יסמין. "בהתחלה לא דאגתי. בהמשך זיהו את הרכב שלה בכביש 6 לכיוון דרום, ולא מצאתי מקום לדאגה, כי אחותי הייתה יוצאת להתבודד בטבע. אתמול לפני כניסת שבת נחשפנו לתכנים מאוד פסימיים שהיא העלתה לאינטרנט, שעות אחרי שהיא נעלמה, דבר שהוביל אותנו לכך שאנחנו כעת מאוד דואגים כעת לשלומה. כשראיתי את הסרטונים האלה הבנתי שאנחנו נמצאים בבעיה".
בני משפחתה של חורש, יחד עם חבריה, מתנדבים וכוחות משטרה, מחפשים כל פרט שיכול לסייע במציאתה. חורש נראתה לאחרונה ביום רביעי לקראת השעה 4 לפנות בוקר, כשהיא מתדלקת את רכבה בצומת פורה שבדרום, ולאחר מכן נראה הרכב בסמוך לצומת עין חצבה שבערבה.
במשטרה ביקשו מהציבור לסייע באיתורה ופרסמו מידע אודותיה: גובה ממוצע, מבנה גוף רזה, שיער שטני וקצר עד הכתפיים. היא נסעה ברכב סיטרואן c3 בצבע אפור כהה, מספר רישוי 6988162. כל היודע דבר על מקום המצאה מתבקש לפנות למוקדי 100 של משטרת ישראל או לתחנת לב ת"א טלפון 03-9539700.