איראן מזועזעת מהרצח של בבאק חורמדין, במאי קולנוע בן 47. חורמדין נרצח על ידי הוריו - שלאחר מכן הודו שרצחו גם את בתם ואת החתן שלהם. האב אמר שהוא לא מתחרט.
בראשון לפנות בוקר הוזעקה המשטרה לאקבטן בפרברי טהרן, אחרי שתושב הבחין בחלקי גופה בפח האשפה. בתום בדיקה לזיהוי הגופה קבעה המשטרה שמדובר בחורמדין והגיעה לבית הוריו. ההורים, בני 74 ו-81, אמרו שהם רצחו את בנם. הם סיפרו שהשתמשו בכדורי שינה כדי שבנם יירדם, ואחרי שנרדם חנקו ודקרו אותו, ולאחר מכן ביתרו את גופתו.
1 צפייה בגלריה
ההרס בעזה
ההרס בעזה
בבאק חורמדין
התקשורת האיראנית דיווחה שבני הזוג הודו שלפני עשור הם רצחו את חתנם, ולפני שלוש שנים את בתם. בשני המקרים פעל הזוג בשיטה דומה. ההורים אמרו שרצחו את חתנם לפני כעשור מכיוון שהיה גבר מתעלל, ושרצחו את בתם לפני שלוש שנים כי הייתה מכורה לסמים. לפי ההורים הם רצחו את בנם בן ה-47 מכיוון שעדיין היה רווק וניהל מערכות יחסים עם סטודנטיות שלו. האב אמר בבית המשפט שהוא לא מתחרט על מה שעשה עם רעייתו.
הרשתות החברתיות באיראן סערו, וגולשים האשימו את המשטרה ברשלנות קשה ותהו איך לא נפתחה חקירה על היעלמותם של הבת ובעלה. בנוסף נפתח דיון על מערכת המשפט האיראנית, שלא מענישה בחומרה הורים שרוצחים את ילדיהם. ב"גרדיאן" נכתב כי בדרך כלל גזר הדין לרוצחים הוא עונש מוות, אך מי שרוצחים את ילדיהם מרצים עד 10 שנות מאסר. לפי החוק הקיים ההורים יידונו למוות רק אם יורשעו ברצח החתן שלהם.