1 צפייה בגלריה
מפגין שלף אקדח אל עבר מפגינים בצומת הסירה בהרצליה
מפגין שלף אקדח אל עבר מפגינים בצומת הסירה בהרצליה
התיעוד מההפגנה במחלף הסירה, אתמול
המשטרה עצרה הבוקר (יום א') תושב אריאל (33) החשוד שנופף אתמול באקדח לעבר משתתפי המחאה נגד בנימין נתניהו במחלף הסירה ליד הרצליה. לפי דוברות מרחב ירקון, נתפס אקדח פלסטיק שהיה ברשותו, ויחד איתו נעצר אחיו (30) שהיה איתו במכונית בזמן המעשה. השניים הועברו לחקירה.
סרטון המתעד את האירוע פורסם אתמול ברשתות החברתיות על ידי המשתתפים. מהמשטרה נמסר כי "אף שהמקרה לא דווח למשטרה בזמן ההתרחשות, המשטרה פתחה בבדיקה יזומה לבירור פרטי המקרה והנסיבות".
חסידי ברסלב בהפגנה בבלפור, אמש
(צילום: דוד פרלמוטר מחאות החרדים)

מתנועת הדגלים השחורים נמסר בתגובה: "אנו מברכים על המעצר המהיר שביצעה משטרת תל אביב. נקווה שימצו עמם את הדין. האלימות הנמשכת כלפי המפגינים היא תוצאה של הסתה מתמשכת של הנאשם, המסית והמפלג בנימין נתניהו. הוא טועה לחשוב שההסתה שלו מפחידה אותנו. היא לא. היא רק מראה לנו עד כמה חשוב המאבק נגדו".
אתמול היה סוף שבוע העשירי ברציפות של מחאה נגד נתניהו ברחבי הארץ. לפחות 15 אלף בני אדם הפגינו בירושלים נגד ראש הממשלה ובצמתים ובגשרים ברחבי הארץ מחו עוד אלפים.
במהלך המחאה בירושלים עיכבה המשטרה ועצרה 16 מפגינים בגין "הפרת הסדר הציבורי". אחד מהם חשוד שזרק בקבוק לעבר השוטרים במקום. בתום ההפגנה נשארו מעטים וסירבו להתפנות. חלקם פונו בכוח ולאחרים נרשמו דו"חות בסך 250 שקל.