2 צפייה בגלריה
האמבולנס שעצר לטפל בפצוע
האמבולנס שעצר לטפל בפצוע
זירת הקטטה ברחובות
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בן דבח, צעיר שנדקר לפני כשבועיים וחצי במהלך קטטה ברחובות, מת היום (ראשון) מפצעיו בבית החולים קפלן בעיר. דבח בן ה-28 אושפז מאז המקרה כשהוא סובל מפגיעה בריאותיו. הרקע לאירוע היה סכסוך כספי. הבוקר הוגש כתב אישום נגד לירן מהלל באישום של תקיפה בנסיבות מחמירות, אבל כעת צפויה הפרקליטות לשנות את כתב האישום.
מכתב האישום שהוגש היום לבית המשפט המחוזי בלוד באשמת חבלה בכוונה מחמירה, עולה כי דבח המנוח הגיע יחד עם חברו לביתו של מהלל וזאת בעקבות סכסוך על חוב כספי. בין השניים התפתחה קטטה בצומת סמוכה, במהלכה דקר מהלל את דבח מספר דקירות בבית החזה ואילו דבח דקר את מהלל בצווארו. הנאשם נמלט, הסתיר את הסכין ופונה לבית חולים. דבח פונה גם הוא עם שלושה פצעי דקירה בבית החזה, שניים מהם חדרו לריאה והוא הורדם והונשם.
2 צפייה בגלריה
בית החולים קפלן
בית החולים קפלן
בית החולים קפלן
(צילום: נדב אבס )
למשטרה לקח זמן לגלות את זירת האירוע, וזאת לאחר שקיבלו דיווח מבית החולים קפלן על שני הפצועים. על פי מידע שהגיע ל-ynet, דבח הובא לקרבת בית החולים קפלן על ידי אדם זר שזהותו אינה ידועה. האדם עצר אמבולנס שהיה בדרכו לבית החולים, הוציא מרכבו הפרטי את הפצוע שהיה דקור בכמה מקומות בגופו, העביר אותו לטיפול הצוות - ונעלם. שני הפצועים, שסבלו מפצעי דקירה, התקבלו במרכז הרפואי קפלן - ולאחר טיפול בחדר הטראומה, הובהלו שניהם לניתוח.
במשטרה מיהרו לעצור את מהלל הפצוע והצליחו להשיג עדויות מעדי ראייה, וצילומי אבטחה בזירת האירוע וכאמור היום הוגש נגד מהלל כתב אישום שיתוקן בימים הקרובים.