התיעוד מסניף שופרסל

תקיפת חסר ישע נגמרה באישום מדולל: כשנה אחרי שפורסם תיעוד ההתעללות בסניף שופרסל בגוש עציון שבו נראה פועל תוקף חסר ישע, הגישה הפרקליטות בשבוע שעבר כתב אישום לבית המשפט השלום בירושלים נגד כמאל חמידאן (29) מבית ג'אלה בגין עבירה של תקיפה סתם. זאת, מבלי לכלול סעיפים מחמירים יותר כמו התעללות. בנוסף נסגר התיק נגד כל השותפים האחרים - בהם מנהל הסניף.
לפי כתב האישום, במשך תקופה של שנתיים נהג חמידאן להציק למתלונן במקום עבודתם בשופרסל ולהקניט אותו. כמו כן, לפחות בארבעה מועדים שונים הכה חמידאן את המתלונן ועטף בניילון את גופו כך שידיו הוצמדו תוך שהוא ממשיך לקלל אותו ולהכותו.
1 צפייה בגלריה
שופרסל עובד קשור השפלה
שופרסל עובד קשור השפלה
מתוך התיעוד
תיעוד אחד המקרים פורסם באוגוסט אשתקד, אז נראה הנאשם כשהוא תוקף עובד חסר ישע בסניף בגוש עציון. בסרטון, שהופץ ברשתות החברתיות, נראה הפועל קושר את ידיו של העובד עם ניילון נצמד ומכה בו באמצעות גליל הניילון הנצמד.
באותה העת, דרש ממנו לחזור על המילים שאמר: "אתה מנהל חלב". העובד חזר אחריו, ולאחר מכן הוכה בעורף. הנהלת שופרסל זימנה את הפועל לשימוע לפני פיטורים והגישה נגדו תלונה במשטרה.
בהמשך הסרטון הפועל מלמל כמה מילים בערבית, הכה בעורפו של העובד, ודרש ממנו אחר כך גם לחזור אחרי המילים שאמר בערבית. חסר הישע ביקש שיסירו את הניילון הנצמד מידיו: "תפתח חם לי", וכך הסתיים הסרטון. ברשתות החברתיות רבים התייחסו למקרה, ואף טענו כי מדובר בתקיפה ממניע לאומני.